اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز از هفته رضوی

کاروان «میثاق با ولایت» 20 اردیبهشت در اراک به حرکت در‌می‌آید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از حرکت کاروان «میثاق با ولایت» در روز 20 اردیبهشت‌‌ماه در اراک خبر داد.

کاروان «میثاق با ولایت» 20 اردیبهشت در اراک به حرکت در‌می‌آید

مصطفی مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کاروان «میثاق با ولایت»، همزمان با آخرین روز از هفته رضوی از اراک به سمت امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان به حرکت در می‌آید.

وی تصریح کرد: محدودیتی برای حضور افراد در این کاروان وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در این پیاده‌روی به شماره 30002212000000 اعلام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جشنواره هفته رضوی از هفته جاری در استان به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ رضوی و شناخت هر چه بیشتر مردم با ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مشایخی گفت: بیش از 30 عنوان برنامه برای برگزاری هفته رضوی در استان تدارک دیده شده که حرکت کاروان «میثاق با ولایت» با هدف آشنایی قشرهای مختلف مردم با امامزاده محمد عابد (ع) یکی از این برنامه‌ها است.

وی برگزاری ویژه برنامه‌های بیت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین، برگزاری نشست تخصصی معرفتی با موضوع «سبک زندگی اسلامی از نگاه امام رضا(ع)»، نمایش انیمیشن فیلم کوتاه و اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری گروهی و عکاسی، محفل شعر، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع «اولین سفرم به مشهد»، برپایی مسابقه نشریه دیواری ویژه دانش‌آموزان، ملاقات از بیماران خاص و اهدای تبرکات رضوی به آن‌ها، برپایی پنج نشست تخصصی با محوریت امام رضا (ع) و چاووشی‌خوانی خادمان آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) در بیت امام خمینی (ره) شهرستان خمین را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از اهدای 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی «میثاق با ولایت» خبر داد.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول