اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

دشمنی استکبار جهانی با اسلام تمام شدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب محمدی تمام شدنی نیست و اسلام در برابر ظلم سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

دشمنی استکبار جهانی با اسلام تمام شدنی نیست

رضا محمدسلیمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات حماسه سیاسی خلق می‌کنند.

وی با محکوم کردن اهانت به مرقد مطهرحجربن عدی، به تقابل استکبار جهانی با اسلام اشاره کرد و افزود: هتک حرمت به صحابی پیامبر اعظم (ص) و امیر ولایت حضرت علی (ع) تنفر جهان اسلام، شیعه و اهل تسنن را در بر داشت.  

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب محمدی تمام شدنی نیست و اسلام در برابر ظلم سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

محمدسلیمانی به نقش حضور پرشور و حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌سازد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم تصریح کرد: مردم با بصیرت کشورمان بار دیگر با حضور حماسی خود در این انتخابات و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی به شیرینی و حلاوت رأی اولی‌ها اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری رأی اولی‌ها پای صندوق‌‍‎‏های رأی نشان از درک بالا و مشارکت فعال در سرنوشت خود دارد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول