اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید کشور:

رفتار ولایی ملاک انتخاب کاندیدای اصلح است/ اصلاح‌طلبان به دنبال جدایی اسلام از نظام بودند

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید کشور، ملاک انتخاب کاندیدای اصلح را رفتار و عمل در چارچوب نظام و ولایت عنوان کرد.

رفتار ولایی ملاک انتخاب کاندیدای اصلح است/ اصلاح‌طلبان به دنبال جدایی اسلام از نظام بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان شعبانی‌سارویی در همایش «سیاسی، بصیرتی» در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان، با اشاره به جریان‌شناسی انتخابات ریاست جمهوری امسال، اظهار کرد: سه جریان اصلی در انتخابات جاری نقش مهمی دارند.

انقلاب اسلامی با حماسه به وقوع پیوست

وی با اشاره به بدنه مردمی نظام اسلامی به ویژه وجود بالغ بر 20 میلیون بسیجی در کشور، گفت: بسیج مهم‌ترین گروه جریان‌سازی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی در راستای اهداف انقلاب بوده است.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین جریان در راستای انتخابات، جریان وابسته به نظام است.

شعبانی‌سارویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حماسه به وقوع پیوسته است، گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب در برابر فشارها، تحریم‌ها و جنگ حماسه‌های بسیاری آفریدند.

وی حماسه را حرکتی جهاد گونه و پرشتاب در اوج مبارزه و درگیری دانست و یادآور شد: تفسیر رهبری از شرایط امروز این است که ما در اوج مبارزه و درگیری با آمریکا و نظام سلطه هستیم.

تمدن لیبرال دموکراسی در آستانه فروپاشی است

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید کشور، تمدن لیبرال دموکراسی را در آستانه فروپاشی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با ظرفیت‌های بالای خود تمدن غرب را با چالش مواجه کرده است.

شعبانی‌سارویی افزود: در 34 سال گذشته هرگز تقابل نظام اسلامی با نظام سلطه به اندازه امروز نبوده است.

سوریه صحنه نبرد نظام اسلامی و نظام سلطه است

وی با بیان اینکه جنگ سوریه صحنه نبرد بین نظام اسلامی و نظام سلطه است، اذعان کرد: در شرایط کنونی راهی جز پایداری و حماسه‌آفرینی در عرصه نبرد با دشمنان وجود ندارد.

این مسئول به حساسیت‌های انتخابات ریاست جمهوری امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای چالش‌آفرینی دشمنان در مسیر انتخابات است.

شعبانی‌سارویی با بیان اینکه در شرایط کنونی منطقه، اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام وهابی و سکولار قرار گرفته است، اذعان کرد: انقلاب اسلامی امروز در بالاترین سطح بالندگی خود قرار دارد.

ملت ایران پرچمدار مقابله با بزرگ‌ترین قلدر جهان است

وی ملت ایران را پرچمدار مقابله با بزرگ‌ترین قلدر جهان یعنی آمریکا نام برد و تصریح کرد: یکی از نقاط حساس انتخابات امسال پیوند انتخابات با اقتضائات دهه چهارم انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی اسلامی است.

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید کشور، با اشاره به اینکه در گذشته انتخابات ریاست جمهوری در کشور دو قطبی بود، خاطرنشان کرد: پس از فتنه 88 انتخابات چند قطبی شده است.

رفتار در چارچوب ولایت ملاک انتخاب کاندیدای اصلح است

شعبانی‌سارویی ملاک انتخاب کاندیدای اصلح را رفتار و عمل در چارچوب نظام و ولایت عنوان کرد و متذکر شد: افتخار امت حزب‌الله ایجاد گفتمان سال 84 بود و اکنون نیز افتخار می‌کنیم که هرگاه انحرافی رخ داد در برابر آن ایستاده‌ایم.

وی درباره وجود تکثر بین اصولگرایان، افزود: ممکن است اصولگرایان در شرایط وابسته به وضعیت اصلاح‌طلبان و جریان حامی دولت با یکدیگر به ائتلاف برسند.

اصلاح‌طلبان به دنبال جدایی اسلام از نظام بوده‌اند

این مسئول سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان به ویژه پس از فتنه 88 را همراه با ریزش شدید و آسیب جدی برشمرد و تصریح کرد: امروزه برخی افراد برای حضور در عرصه انتخابات فضای آمدن و نیامدن را ایجاد کرده‌اند و برای ورود به عرصه انتخابات شرط می‌گذارند.

شعبانی‌سارویی اذعان کرد: اصلاح‌طلبان در 20 سال اخیر به دنبال جدا کردن اسلام از نظام اسلامی و پیوند با دشمنان مانند فتنه 88 بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور در آستانه انتخابات هستند، افزود: دشمنان با تحریم‌ها و فشارها به دنبال ایجاد تغییر رفتار در مردم و مسئولان هستند.

این مسئول یادآور شد: دشمنان با سیاه‌نمایی نسبت به وضعیت کشور به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

شعبانی‌سارویی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در ایران با یک ابر ایدئولوژی مواجه است، عنوان کرد: دشمنان در ایران با ابر ملتی مواجه هستند.

انتهای پیام/2300/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول