اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

دشمنان در برابر حقانیت اسلام درمانده شده‌اند

امام جمعه چالوس با بیان اینکه هر چه که مظلومیت اسلام نشان داده می‌شود، حقانیت اسلام بیشتر دیده می‌شود، گفت: دشمنان در برابر حقانیت اسلام درمانده شده‌اند.

دشمنان در برابر حقانیت اسلام درمانده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس بعدازظهر امروز در مراسم تحصن طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نوشهر و چالوس اظهار داشت: استکبار این حرکت شوم و قبیح را در میان مسلمانان انجام می‌دهد و هر چه که مظلومیت اسلام نشان داده می‌شود، حقانیت اسلام بیشتر دیده می‌شود.

راشدی افزود: در طول تاریخ این رفتارهای زشت نسبت به اسلام وجود داشته است و دلیل آن به‌خاطر وجود تشیع است و دشمنان به دلیل آنکه در برابر منطق و حقانیت شیعه درمانده شده‌اند اقدام به این حرکات شوم می‌کنند.

وی تصریح کرد: از زمانی که وهابیت با نقشه شوم انگلیس به وجود آمد به مبارزه با مقدسات و اعتقادات مسلمانان پرداخت.

راشدی با بیان اینکه احترام به همه شخصیت‌های دینی در هر مکتبی امری دینی و عقلانی است، عنوان کرد: اکنون روز به روز بر عظمت و ابهت علی(ع) و فرزندانش و مظلومیت شیعه افزوده می‌شود و دل‌ها به سوی خاندان اهل بیت بیشتر روی می‌آورد.

وی به تبلیغات ضداسلامی شبکه‌های بیگانه اشاره کرد و گفت: دشمنان با همه دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرتمند و شبکه‌های مختلفی که برای ترویج افکار ضداسلامی کار می‌کنند اما پیروان اسلام روز به روز بیشتر می‌شوند.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: دشمن شکست‌های مختلفی از انقلاب اسلامی که منادی اسلام ناب است خورده است و پیدایش وهابیت در میان امت اسلام و ضدیت آنها با مسلمانان و اعتقاداتشان به همین دلیل است.

وی ادامه داد: سیاست‌های استکبار به دست عواملی همچون القاعده، طالبان و وهابیت به اجرا در می‌آید و این حرکات شوم را امروز انجام می‌دهد تا اذهان مردم را نسبت به انقلاب و بیداری اسلامی بدبین کنند.

خطیب نماز جمعه چالوس درباره شخصیت حجربن ‌عدی اظهار کرد: او از یاران محکم و دوستدار امام علی(ع) بود که با ولایت علی زندگی کرد و شهید راه ولایت شد.

راشدی بیداری اسلامی در جهان را مرهون بیداری و صبر و ولایت‌مداری ملت ما عنوان کرد و افزود: ملت ما در راه پیروی از ولایت فقیه در برابر فشارها ایستادگی کرده است و تسلیم فشارها نشده و این روحیه تسلیم‌ناپذیری ملت ما به‌خاطر پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول