اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

اهانت به صحابه پیامبر حرمت اسلام را خدشه‌دار کرد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: دست‌های گناه‌آلود دشمنان با اهانت به حجر بن عدی که از پاک‌ترین صحابه رسول گرامی (ص) بود حرمت اسلام را خدشه‌دار کرد.

اهانت به صحابه پیامبر حرمت اسلام را خدشه‌دار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بخشی از بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در محکومیت هتک حرمت به صحابه پیامبر (ص)، آمده است: بار دیگر حرکتی فاجعه‌انگیز و ناجوانمردانه از جانب نظام شیطانی استکبار دل‌های دلسوزان اسلام را به درد آورد و دست‌های گناه‌آلود دشمنان با اهانت به حجر بن عدی که از پاک‌ترین صحابه رسول گرامی اسلام (ص) بود حرمت اسلام و پیامبر عظیم‌الشٱن (ص) را خدشه‌دار کرد.

در این بیانیه ذکر شده است: اهانت به آرامگاه صحابی برجسته پیامبر (ص) مانند اهانت‌های پیشین آنها به مقدسات اسلام نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: این جنایت چهره حقیقی مجرمان را فاش ساخت و نشان داد که اینها نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند و دست‌پرورده صهیونیسم‌ها و آمریکا هستند که برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان جهان گام بر‌می‌دارند.

در بخش دیگری از بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: اصحاب فرهنگ و هنر و قرآن در راستای فرمایش های مقام معظم رهبری ضمن آمادگی برای حمایت همه‌جانبه از مدافعان دین و دیانت، این اقدام غیردینی، غیراخلاقی و غیرانسانی را محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد تا با جلوگیری از جنایات و نسل‌کشی در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی و تمام ادیان الهی موضع‌گیری کنند و اقدام‌های قانونی انجام دهند.

ا‌نتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول