اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

نصب برخی نمادها در بناها دور از شأن شهرهای اسلامی است

امام جمعه گرمسار در خصوص استفاده از معماری صحیح و اسلامی در ساختمان‏های شهر، نصب برخی نمادها را در این بناها بازگشت به دوره جاهلیت و به دور از شأن شهرهای اسلامی دانست.

نصب برخی نمادها در بناها دور از شأن شهرهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام والمسلمین سید علی مهدی‏نژاد صبح امروز در سی و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار که در سالن اجتماعات فرهنگسرای خورشید تابان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت و جسارت به مزار مطهر حجر بن عدی را محکوم کرد.

وی با قدردانی از اعضا و دست‏اندرکاران برنامه‏های فرهنگی در سال گذشته بر لزوم برپایی همایش و مراسم مختلف فرهنگی در راستای نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد.

امام جمعه گرمسار افزود: می‏توانیم در خصوص نامگذاری امسال توسط معظم‌له قدم‏های مؤثری در گرمسار برداریم.

مهدی‏نژاد همچنین تأکید کرد: همه باید تلاش کنند تا موانع و مشکلات احتمالی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برداشته شود و با برنامه‏ریزی درست در حوزه اقتصاد، رنج و آلام مردم تقلیل یابد.

وی در خصوص استفاده از معماری صحیح و اسلامی در ساختمان‏های شهر، نصب برخی نمادها را در این بناها بازگشت به دوره جاهلیت و به دور از شأن شهرهای اسلامی دانست.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار مطالبی را عنوان کردند که از آن جمله می‏توان به استفاده از مفاهیم و باورهای دینی در جامعه برای مبارزه با تحریم‏های دشمنان اسلام، بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی، تغییر در سبک زندگی و استفاده از متخصصان برای تبیین اقتصاد اسلامی و مقاومتی اشاره کرد.

در این نشست، همچنین در زمینه مشخص شدن ابعاد همکاری مردم و مسئولان در راستای مقابله با تحریم‏های اقتصادی، ایجاد اعتماد ملی برای سرمایه‏گذاری در حوزه اقتصاد، حفاظت و صیانت از آرای مردم در انتخابات و رصد تحرکات و توطئه‏های دشمنان، برپایی جلسه‌های بصیرت‏افزایی برای اقشار مختلف مردم و همچنین ساماندهی وضعیت پرتابل‏های تبلیغاتی داخل شهر بحث شد.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول