اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد:

آرمان‌های امام خمینی (ره) الگویی کم‌‌نظیر برای شیفتگان حقیقت است

معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: ‌آرمان بلند امام خمینی (ره)‌ امروز در دنیا به الگویی کم‌نظیر برای شیفتگان حقیقت و یک هراس واقعی به دشمنان و زورمداران دنیا مبدل شده است.

آرمان‌های امام خمینی (ره) الگویی کم‌‌نظیر برای شیفتگان حقیقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد احدزاده عصر امروز در مراسم هماهنگی اعزام کاروان‌های سوگواری به حرم امام راحل اظهار داشت: اندیشه بلند امام راحل در قلب اروپا، آسیا و حتی آمریکا رسوخ پیدا کرده و انقلاب امام به معنای واقعی صادر شده و همه دلدادگان سعی می‌کنند مرام و اندیشه امام را فراروی خود قرار دهند.

وی با یادآوری اینکه هنوز هم مستکبران روزگار از عظمت نام و یاد امام در ترس و واهمه هستند، تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی توانسته است در قله عظمت و اقتدار قرار گیرد به خاطر همین رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر و در تداوم آن رهبر معظم انقلاب هستند که دشمنان این نظام و انقلاب را به نقطه استیصال کشانده‌اند.

احدزاده با بیان اینکه مرام و هدف امام جز رهایی تمام انسان‌های آزادیخواه از بند اهریمنان نبوده است، خاطر نشان کرد: امروز دنیا در برابر عظمت امام و یاد و نام او تسلیم شده و نتوانسته است کاری از پیش ببرد.

این مسئول در ادامه به سالگرد رحلت مرید ملت ایران امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام و آشنایی نسل جوان با وصایای آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد انجام دهیم.

وی از اعزام دو هزار زائر از شهرستان پارس‌آباد به مرقد مطهر امام در 14 خرداد خبر داد و یادآور شد: کاروان این شهرستان عصر روز 13 خرداد عازم حرم می‌شود و در روز 14 خرداد همزمان با حضور شورآفرین ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام به عزاداری مشغول می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد: ‌در سالگرد عروج آن امام بزرگوار برنامه‌های متنوعی نیز در پارس‌آباد با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود و روز 15 خردادماه نیز یادواره شهدای فصل بهار شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

احدزاده همچنین از اعزام دوچرخه‌سواران پارس‌آبادی به مرقد مطهر امام خبر داد و بیان کرد: دوچرخه‌سواران پارس‌آبادی تا بیت امام (ره) را در سالگرد عروج آن حضرت رکاب زده و در تجدید بیعت با امام راحل عشق و علاقه خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/62004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول