اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویراحمد:

9200 خانواده تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی بویراحمد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی بویراحمد گفت: در سطح این شهرستان 9 هزار و 200 خانواده تحت پوشش هستند.

9200 خانواده تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی بویراحمد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز جلسه تعامل کمیته امداد امام خمینی بویراحمد با بانک‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، مدیر کمیته امداد شهرستان، روسای بانک‌ها و تنی چند از مسئولان کمیته امداد شهرستان بویراحمد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

زریر انصاری تمام طرح‌های اجرا شده از محل اعتبارات بانکی و امدادی را 3 هزار و 643 طرح عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 455 مورد آن به سال 91 شهرستان بویراحمد اختصاص داشته که این آمار بی‌سابقه حاصل تلاش جهادی کارکنان این نهاد و حمایت بانک‌های مربوطه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد طرح‌های توان‌افزایی این نهاد را 823 طرح بیان کرد و افزود: این طرح به عنوان طرح مشاغل خانگی بوده و با توجه به توان و استعداد فرد متقاضی، تسهیلات لازم به آنها ارائه می‌شود که تاکنون افزون بر 24 میلیارد ریال در اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

ارزیابی مناسب از واحد اشتغال کمیته امداد شهرستان

انصاری فلسفه پرداخت وام و تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی را ایجاد خودکفایی و به استقلال رسیدن جامعه هدف دانست و گفت: کارشناسان کمیته امداد امام خمینی با توجه به استعدادیابی در مناطق و نوع علاقه افراد طرح نیاز سنجی را در سطح شهرستان اجرا کردند و تاکنون نتیجه خوب و مناسبی ارائه شده که نشان از موفقیت واحد اشتغال این نهاد دارد.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان بویراحمد 9 هزار و 200 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند که در 604 روستا خدمات‌رسانی مضاعفی و در خور شأن به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد تعامل و همکاری بانک‌های حوزه بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اگر در سال 92 مشاغل خانگی را به این نهاد واگذار کنند؛ همچون سال‌های گذشته موفق خواهد بود و انتظار می‌رود بانک‌ها تعامل همه جانبه‌ای در این خصوص داشته باشند.

گفتنی است در این نشست که به همت کمیته امداد شهرستان بویراحمد برگزار شده بود از 13 بانک و برخی شعب از جمله بانک‌های مسکن، رفاه، بانک ملی مرکزی و ملی شعبه آریو برزن، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و کشاورزی طی مراسمی تجلیل شد.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول