اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

2500 نفر به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: 2 هزار و 500 نفر در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به مرقد امام اعزام می‌شوند.

2500 نفر به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق کاکی ظهر امروز در نشست بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب کاروان‌ها به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر از شهرستان‌های مختلف استان ایلام در قالب کاروان به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت پرشور مردم در آیین سالگرد ارتحال امام برای دشمنان مأیوس‌کننده است باید آیین‌های این روز را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: حضور خودجوش مردم در این آیین‌ها علاوه بر یأس دشمنان موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

کاکی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این برهه از زمان که دشمنان در پی توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بسیار ضروری‌تر از گذشته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به خداوند و پشتیبانی مردم به راه خود ادامه داده و شاه را با شکست استراتژیکی مواجه کرد.

کاکی تصریح کرد: امام راحل در آن سال‌های خفقان در برابر ظلم رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد و ملت ایران را ظلم شاه رهانید.

وی با بیان اینکه اکنون وظیفه ماست که راه امام خمینی (ره) را در ظلم‌ستیزی ادامه داده و در این راه تعلل نکنیم، ادامه داد: آیین‌های ویژه سالروز ارتحال امام راحل باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در اقصی نقاط کشورمان از جمله استان ایلام برگزار شود.

در ادامه این نشست اعضاء بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کردند.

اعزام زائران به مرقد امام راحل، برگزاری و تشکیل ستادهای استانی، پشتیبانی مراسم‌ها از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ایجاد شهر کتاب امام خمینی (ره)، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، توزیع بروشور و جزوه زندگینامه امام راحل از موضوعات مطرح شده در نشست ستاد بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان ایلام بود.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول