اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان معرفی شد

با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، وحید میرزایی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز طی آیینی با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، وحید میرزایی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان معرفی‌ و حکم دو ساله وی اعطا شد.

آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین اظهار داشت: مدیریت کار دشواری است که اگر به صورت صحیح انجام گیرد، پیشرفت، ترقی و تکامل قطعی است.

وی افزود: انجام نادرست مسئولیت، سوء‌مدیریت و ضعف مدیریت ضرر جبران‌ناپذیر را به دنبال دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: بهترین مدیر کسی است که زیرمجموعه خود را متحد و منسجم کند، مشکلات کنونی و نارسایی‌های ما مربوط به ضعف مدیریتی است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که بدترین مدیر کسی است که در یک سازمان و اداره مجموعه زیردست خود را متفرق کند.

علیرضا منظری‌توکلی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، نه حق و نه امتیاز محسوب نمی‌شود، بلکه یک وظیفه و تکلیف است.

وی بیان داشت: عشق و علاقه به خدمت موجب می‌شود تا اعتماد کشور را به خوبی پاسخ دهیم، زمانی که بحث وظیفه و تکلیف در میان است، باید استقبال کرد.

منظری‌توکلی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی ما قبل از هر مسئله‌ایٰ سیاسی است.

وی افزود: اگر حماسه سیاسی را محقق کنیم، حماسه اقتصادی نیز به دنبال آن ایجاد می‌شود، تمام توان خود را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به کار ببریم و هوشیار باشیم که فتنه‌ جدیدی کارساز نباشد.

به گزارش فارس در این آیین از زحمات غلامرضا حسنخانی تقدیر و وحید میرزایی که پیش از این  سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان را به عهده داشت به عنوان مدیرکل این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول