اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش موسسه امام خمینی(ره):

آیین‌نامه‌های آموزشی موسسه امام خمینی با جدیت اجرا می‌شود

معاون آموزش موسسه امام خمینی(ره) گفت: آیین‌نامه‌های معاونت آموزشی این موسسه با جدیت اجرا می‌شود و در همین راستا 139 نفر به علت غیبت بیش از حد مجاز حذف شدند.

آیین‌نامه‌های آموزشی موسسه امام خمینی با جدیت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا موسوی‌نسب در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام استاد که شب گذشته با حضور آیت‌الله مصباح یزدی و جمعی از اساتید و طلاب در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(عج) و گرامیداشت روز معلم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی این موسسه پرداخت.

وی با بیان اینکه در ترم گذشته 892 دانش‌پژوه در مقطع کارشناسی در موسسه امام خمینی(ره) مشغول به تحصیل بودند، ابراز داشت: از این تعداد 34 درصد معدل بالای 18، 108 نفر معدل بالای 19 و پنج نفر معدل 20 کسب کردند.

معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی این آمار را خوب و قابل تقدیر دانست و افزود: البته آیین‌نامه‌های ما در معاونت آموزشی موسسه با جدیت اجرا می‌شود و در همین راستا 139 نفر به علت غیبت بیش از حد مجاز حذف شدند.

وی بر لزوم جدیت و پشتکار برای رسیدن به اهداف بلندی که موسسه آموزشی و پ‍ژوهشی امام خمینی(ره) آن را دنبال می‌کند توسط طلاب و دانش‌پژوهان تاکید کرد.

موسوی‌نسب با تاکید بر اینکه همه دست‌اندرکاران موسسه برای رسیدن به اهداف در تلاش هستند، یادآور شد:‌ عزیزانی در موسسه در حال تحصیل هستند که مشغول تحصیل در حوزه نیز هستند که این موضوع فعالیت فوق‌العاده‌ و تلاش بالایی را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در معاونت آموزش این است زمینه‌ای را فراهم کنیم تا دانش‌پژوهان از فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن استفاده کنند.

معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به دشواری‌های تحصیل همزمان در حوزه و موسسه امام خمینی(ره) ابراز داشت: ما در صدد هستیم تا زمینه را با آیین‌نامه‌ها و تدابیر آموزشی مناسب فراهم کنیم و دانش‌پژوهان نیز باید در راستای تحقق اهداف موسسه ما را کمک کنند.

وی همچنین با قدردانی از زحمات اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: در هر سه مقطع تحصیلی موسسه، در ترم قبل هزار و 152 واحد درسی داشتیم که 349 واحد بر عهده اساتید موسسه بوده است.

موسوی‌نسب با اشاره به شرایط ترم جاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت:‌ 917 واحد درسی در ترم جاری داریم که با توجه به شرایط و محدودیت بودجه، اساتید موسسه 40 درصد درس‌ها را خود متقبل شده‌اند.

انتهای پیام/78010/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول