اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

جهان تشنه اندیشه‌های امام خمینی (ره) است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بشریت و جهان امروز تشنه اندیشه‌های بلند امام راحل است که در آن شرف و انسانیت متکی به حقایق و آموزه‌های دینی تلقی شده و روز به روز شاهد تحول‌آفرینی در این عرصه هستیم.

جهان تشنه اندیشه‌های امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در اردبیل اظهار داشت: اعزام کاروان زیارتی به حرم امام راحل عصر 13 خرداد ماه انجام می‌شود به طوری که سهمیه استان اردبیل در این زمینه 15 هزار و 222 نفر تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها به تفکیک سهمیه شهرستانی و برآورد هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان انجام خواهد شد تا به این کار فرهنگی که میثاقی با آرمان امام و شهداست دست پیدا کنیم.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از این حرکت با عنوان حرکت استثنایی در تجدید میثاق دوباره با اندیشه و پیام جهانی انقلاب و امام راحل (ره) یاد کرد و گفت:‌ یکی از وجوه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی حضور آحاد مردم در صحنه است که در این مراسم تبلوری حقیقی پیدا می‌کند.

کریمیان با یادآوری اینکه در اعزام کاروان برنامه‌های متنوع فرهنگی و همچنین آشنایی با سیره و سلوک امام راحل برای زائران و شرکت‌کنندگان در آیین‌های استانی، شهرستانی و منطقه‌ای تدارک دیده شده است، افزود: از ظرفیت تمام دانشگاه‌ها باید استفاده لازم صورت گیرد تا به نحو مطلوب این برنامه و اعزام کاروان انجام شود.

این مسئول تصریح کرد:‌ بشریت و جهان امروز تشنه اندیشه‌های بلند امام راحل است که در آن شرف و انسانیت متکی به حقایق و آموزه‌های دینی تلقی شده و روز به روز شاهد تحول‌آفرینی در این عرصه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در سخنانی از اعزام کاروان دوچرخه‌سواری برای زیارت مرقد مطهر امام راحل خبر داد و بیان داشت: هماهنگی لازم با پلیس راهور و پلیس راه صورت گرفته تا در مسیر حرکت این دوچرخه‌سواران مشکلی به وجود نیاید.

احد پازاج یادآور شد: تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برگزار شده در این ایام با نام مبارک امام خمینی (ره) انجام می‌شود تا یاد و خاطره این سفر کرده گرامی داشته شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیون و ائمه جمعه نیز با بیان اینکه امروز شناخت عمیقی از امام راحل در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های جهانی مشاهده می‌کنیم، تاکید کرد: ما وظیفه داریم در این جهاد مقدس و حرکت عالمانه حضوری پر رنگ و ارزش‌مدار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی به وجود یک هزار پایگاه و ظرفیت کانون مساجد در معرفی و شناساندن ابعاد شخصیتی امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد هر چه بیشتر با ملاک ولایت فقیه آشنایی پیدا کنیم.

برگزاری یادواره شهدای فصل بهار اردبیل در 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در سخنانی گفت: در سالگرد قیام خونین 15 خرداد یادواره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

سید ودود سیدشنوا از اعزام کاروان ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای زیارت مرقد مطهر امام در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد خبر داد.

در این جلسه مدیرکل کمیته امداد از اعزام 2 هزار دانش‌آموز، دانشجو و خانواده تحت حمایت این نهاد انقلابی و میراث امام به مرقد پیر جماران خبر داد و شهرداری، پلیس راهور، اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، صدا و سیما، شرکت برق‌ و فرمانداران استان نیز ضرورت هماهنگی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور با اعتبارات متمرکز و همچنین حرکت منسجم کاروان‌ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول