اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 14 خرداد

2 هزار آملی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

فرماندار آمل گفت: در سالروز درگذشت امام خمینی (ره) اعزام 2 هزار نفر به مرقد امام راحل در دستور قرار کار دارد.

2 هزار آملی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در ستاد گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال امام راحل با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر در همه ابعاد یادآور ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش‌های دینی بود، اظهار کرد: همان گونه که امام راحل فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بود.

وی افزود: آنچه باعث پیروزی ملت ایران در این روز شد، دیانت و ارزش‌مداری مردم بود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی، جنگ جهانی تعریف نشده بود یادآور شد: ایستادگی ملت قهرمان و ایثارگر ایران در طی سال‌ها نشات گرفته از فتح خرمشهر بود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه فتح خرمشهر دستاوردهای مهمی برای ایران اسلامی داشت، تاکید کرد: این فتح اثرات خوبی در اقتدار و جایگاه نظام اسلامی داشت و موجب افزایش احترام‌ها به حاکمیت و اصل جمهوری اسلامی از سوی برخی دشمنان شد.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزش‌های فتح خرمشهر به نسل جوان انتقال داده شود، اظهار داشت: به مناسبت این روز، تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس در برنامه‌های بزرگداشت این روز قرار دارد.

اکبرزاده با بیان اینکه این شهرستان بر اساس سهمیه ابلاغ، در سالروز درگذشت امام خمینی (ره) اعزام 2 هزار نفر به مرقد امام راحل را در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ممکن است این میزان سهمیه افزایش یابد که در این صورت نیز آمادگی لازم وجود دارد.

معاون فرماندار آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مانند هر سال کاروان پیاده از شهرستان آمل به سوی مرقد امام راحل حرکت خواهد کرد، افزود: در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت نیز برنامه‌هایی به مناسبت این دو رویداد صورت می‌گیرد.

سیدجعفر رسولی یادآور شد: کمیته‌های 10 گانه ستاد ارتحال امام و سوم خرداد در این شهرستان تشکیل و بر اساس برنامه‌، نسبت به تدوین اجرای برنامه‌های این ستاد اقدام خواهند کرد.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول