اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

رئیس‌جمهور باید خواسته‌های انقلاب را عملی کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اینکه رئیس‌جمهور این دوره باید خواسته‌های انقلاب اسلامی را عملی کند، گفت: خواسته‌های انقلاب اسلامی در خواسته‌های رهبری تبلور یافته است.

رئیس‌جمهور باید خواسته‌های انقلاب را عملی کند

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، حضور فعال در انتخابات نماد حماسه سیاسی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ایران یک نوع جشن ملی است، خاطرنشان کرد: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دست آمریکا و شاه دست‌نشانده آنها بوده است.

* مردم باید شکرگزار نعمت بزرگ انقلاب باشند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) کشور را از دست آمریکا و دست‌نشاندگان آنها در آورده و تقدیم ملت ایران کردند، اضافه کرد: مردم شریف ایران باید امروز شکرگزار این نعمت بزرگ باشند.

وی با تاکید بر اینکه شکرگزاری ملت برای نعمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در انتخابات است، تصریح کرد: مردم باید حضور جشن‌گونه، بانشاط و با انگیزه داشته باشند.

صمدی با بیان اینکه در حال حاضر موقعیت فوق‌العاده حساس است، ادامه داد: در این برهه خاص و زمان حساس باید رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند کشور را اداره کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور این دوره باید قوت‌های دولت قبلی را داشته و ضعف‌های آن را نداشته باشد، افزود: رئیس‌جمهور این دوره باید بتواند منویات ولایت فقیه را در این عرصه اجرایی کند.

* خواسته‌های انقلاب در خواسته‌های ولایت فقیه متبلور است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رئیس‌جمهور وظایفی در داخل و یک سری وظایف در خارج از کشور دارد، یادآور شد: رئیس‌جمهور باید بتواند نیات و خواسته‌های انقلاب اسلامی را که در خواسته‌های ولی فقیه عادل متبلور شده است، عملیاتی کند.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول