اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دورود و ازنا در مجلس:

مسئولان اجرایی انتخابات باید ولایت‌مدار باشند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که مسئولیت اجرای انتخابات را دارند، باید در یک کلمه ولایت‌مدار باشند.

مسئولان اجرایی انتخابات باید ولایت‌مدار باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عباس قائدرحمت ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دورود گفت: در ایام انتخابات اگر بخواهیم شور انتخاباتی داشته باشیم، نباید سیستم انقباضی را اجرا کنیم.

قائدرحمت خاطرنشان کرد: باید امکان حضور همه سلیقه‌ها در انتخابات فراهم شود، تا حضور حداکثری در انتخابات رخ دهد.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان دورود گفت: اگر ما باعث شویم یک رأی کمتر یا بیشتر به سود یک کاندیدا حساب شود، خیانت کرده‌ایم، شورای نگهبان با توجه به تمام شرایط اگر فردی را تایید صلاحیت کرد، ما نباید در این موضوع دخالت کنیم، همه باید اجازه دهند تا مردم بهترین را انتخاب کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تعدادی از ویژگی‌های افرادی که مسئولیت اجرایی و نظارتی انتخابات را بر عهده دارند، برشمرد و گفت: مسئولان اجرای انتخابات باید امانت‌دار باشند، چراکه رأی ملت نزد آنها امانت است و باید از آن صیانت و حراست شود.

قائدرحمت یادآور شد: مسئولان اجرای انتخابات باید رازدار باشند، اگر مشکلی وجود دارد، نزد خودشان آن را نگه دارند و در میان اقشار مردم بیان نکنند، به نوعی باید ستارالعیوب باشند.

وی در ادامه افزود: مسئولان اجرای انتخابات باید تقوای الهی، قاطعیت و شجاعت داشته باشند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام افراد شجاع می‌خواهد، هرچه تقوا بیشتر باشد، شجاعت نیز بیشتر است.

قائدرحمت تصریح کرد: داشتن اخلاق اسلامی و سیاسی همچنین صداقت، تعهد و تخصص از دیگر ویژگی‌های است که این افراد باید داشته باشند، در یک کلمه می‌توان گفت، باید ولایت‌مدار باشند.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول