اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

اظهارنظرها در آستانه انتخابات منطبق بر منطق و به دور از احساسات باشد

معاون استاندار اصفهان گفت: در آستانه انتخابات رفتارها و کلام مسئولان باید منطبق بر منطق و به دور احساسات و هیجان باشد.

اظهارنظرها در آستانه انتخابات منطبق بر منطق و به دور از احساسات باشد

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در مورد تغییر خط مرزی همان‌گونه که در خبر قبلی نیز به آن اشاره شد، خط مرزی بین اصفهان و چهارمحال و بختیاری تغییر نکرده، تنها در بحث تأسیس شهرستان بن، چهار نقطه از نقاط استان اصفهان جزو این شهرستان قرار گرفته که در جلسه نمایندگان هر سه استان اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد که در مجلس بر سر موضوع آب برگزار شد و مسئولان هر سه استان در آن حضور داشتند، این موضوع مطرح شد و طی آن، معاون سیاسی وزارت کشور اعلام داشتند که طرح ارسالی به وزارت کشور برای تأسیس شهرستان بن، این 4 نقطه به صورت اشتباهی در طرح مذکور گنجانده شده است و آن را اصلاح خواهیم کرد، همچنین معاون وزیر در نامه‌ای به استانداری اصفهان در تاریخ 28/12/91 به طور مجدد بر اصلاح اشتباه مذکور تأکید داشتند.

وی ادامه داد: اگر این مسئول چهار محال و بختیاری حوصله به خرج می‌داد و دچار هیجان و احساسات نمی‌شد و در صورت وجود سئول یا ابهامی، آن را از وزارت کشور و یا استانداری اصفهان استعلام می‌کرد، مشکل مذکور به وجود نمی‌آمد و شاهد این نوع اظهارنظرها با ادبیات این‌چنینی نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات جامعه نیاز به آرامش در فضای سیاسی کشور دارد، عنوان کرد: مسئولان باید با پرهیز از شتاب و غلبه بر احساسات و رفع برخی ابهامات از طریق مراجع ذیصلاح، مسائل را مدیریت و حل کنند.

اسماعیلی گفت: ضروری است که در آستانه انتخابات، حرکتی صورت نگیرد که به اختلافات دامن بزند و احساسات در این موارد جایی ندارد و به نظر می‌رسد مسئولان باید تلاش کنند تا با تعقل، حوصله و صبر در راستای حل مشکلات گام بردارند.

وی، علت رسانه‌ای شدن این موضوع از سوی استانداری اصفهان را پاسخگویی به مطالبات افکار عمومی استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در چند روز اخیر این مسئله به سرعت در فضای رسانه‌ای استان طرح شده بود، ناگزیر از رفع ابهام در این خصوص بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به قرابت‌های تاریخی و فرهنگی زیاد بین مردم دو استان، به لطف خدا فضای بسیار خوبی برای تعامل بهتر بین دو استان وجود دارد و با برگزاری نشست‌ها و جلسات مشترک بین مسئولان محترم و نمایندگان محترم مجلس در استان دست‌دردست هم تعاملات موجود را افزایش می‌دهیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و مردم شریف استان چهار محال و بختیاری در  خدمت‌رسانی به انقلاب و نظام و مردم تصریح کرد: مسئله مذکور قابل رفع بوده و امیدواریم با افزایش همدلی‌ها بین مسئولان دو استان، تعاملات مؤثری صورت گیرد.

وی، اهتمام اصلی مسئولان سیاسی دو استان را تنها در جهت تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: به یاری خدا با ایجاد فضای همدلی، شاهد مشارکت سیاسی مردم در انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول