اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری

دشمن به دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات و ایجاد شکاف بین نظام و مردم است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: دشمن در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات و ایجاد شکاف بین نظام و مردم است.

دشمن به دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات و ایجاد شکاف بین نظام و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل سعیدی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سیاسی که با حضور کارکنان تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه در حسینیه ثارالله تیپ برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات و ایجاد شکاف بین نظام و مردم است.

وی افزود: نظام سلطه جهانی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تحرکاتش را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیادتر کرده است و همانطوری که خانم کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در سخنرانی خود در اواخر سال گذشته ابراز داشته که ما امیدواریم انتخابات سال 92 به چالشی برای نظام تبدیل شود، آنها به نوعی می‌خواهند بر انتخابات تاثیر بگذارند که مهم‌ترین اقدامات آنها در انتخابات، ایجاد شکاف بین نظام و مردم است.

وی افزود: بعضی از جریان‌های معاند در طول انتخابات اقداماتی را می‌خواهند انجام بدهند که همسو با دشمنان است که نیاز به هوشیاری دارد و برای شناسایی این جهت‌دهی‌ها باید با بصیرت کافی وارد شویم و در آستانه انتخابات، حفظ آرامش یکی از محورهای قابل توجه است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف آمریکا در انتخابات این است که تنش‌های سیاسی و اجتماعی را در ایران تقویت کند، آمریکا در این انتخابات سه استراتژی ایجاد تنش بین فضای سیاسی، ایجاد شکاف زیاد بین جامعه که از این طریق بتواند وحدت ملی را خدشه‌دار کند و در نهایت بین مردم و نظام رخنه ایجاد کند را دنبال می‌کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در نظر دارند در آستانه انتخابات عملکرد نظام را در حیطه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سیاه جلوه دهند و طوری وانمود کنند که در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ کار مفیدی انجام نشده است و مردم را از این نظام مایوس و ناامید گردانند و موجبات بی‌اعتمادی به مسئولان و نظام را فراهم کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر قدمی که برای بی‌اعتمادی به نظام اسلامی برداشته می‌شود نوعی خیانت محسوب شده که متاسفانه بعضی از مسئولان ناخواسته به این مسئله دامن می‌زنند.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول