اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

ثبت‌نام 821 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی سلماس

فرماندار سلماس گفت: 821 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در سلماس ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 821 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس که با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن خوش‌آمد گویی به وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به سلماس، اظهار داشت: سهم سلماس از پروژه‌های سفرهای ریاست جمهوری به سلماس در سطح استان قابل توجه است، لذا باید تدابیری اندیشیده شود تا این پروژه‌ها به بهترین صورت به مردم ولایی این شهرستان معرفی شوند.

وی ادامه داد: دولت همیشه با شعار عدالت محوری و مهرورزی پیام‌آور شادی، عمران و آبادانی برای مناطق کم‌تر توسعه یافته بوده است که خدمات انجام شده را می‌توان به راحتی لمس کرده و تأثیرات آن بر زندگی مردم را مشاهده کرد.

فرماندار سلماس گفت: انجام سفرهای استانی هیئت دولت به مناطق دور و نزدیک سراسر کشور، سبب رشد مضاعف عمران و آبادانی را در دورترین مناطق و هم‌چنین این شهرستان به دنبال داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم بارها ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های حساس نظام حضوری متعهدانه داشته‌اند،‌ افزود: ملت ایران وظیفه خود را در حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) و رهبر همیشه و در همه جا به بهترین نحو انجام داده است.

وی گفت: با یاری خداوند در 24 خرداد که دوست و دشمن ملت ایران به انتخابات پیش رو چشم دوخته‌اند شاهد برگزاری یکی دیگر از انتخابات‌ پرشور و سالم که حکایت از بصیرت بالای مردم و دفاع جانانه آنان از دستاوردهای انقلاب و نظام دارد، خواهیم بود.

فرماندار سلماس با اشاره به ثبت‌نام 821 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان سلماس، افزود: این استقبال نشان از شعور مردم نسبت به امر مهم انتخابات و حضور در صحنه سیاسی کشور دارد که نشان می‌دهد مردم نسبت به سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت نیستند.

انتهای پیام/61001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول