اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

هیئت‌های مذهبی نقش موثری در برگزاری انتخابات دارند

فرماندار کرمان گفت: هیئت‌های مذهبی در کنار مسائل دینی و اعتقادی از نیروهای تاثیرگذار در عرصه انتخابات به شمار می‌روند.

هیئت‌های مذهبی نقش موثری در برگزاری انتخابات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی در نشست روسا و معاونان هیئت‌های مذهبی شهر کرمان در محل فرمانداری با تاکید بر نقش این هیئت‌ها در تعمیق ارزش‌های دینی و عقاید مردم گفت:‌ هیئت‌های مذهبی در کنار مسائل دینی و اعتقادی از نیروهای تاثیرگذار در عرصه انتخابات به شمار می‌روند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در پیشبرد اهداف نظام پیشرو بوده‌اند و نقش این هیئت‌ها در خلق حماسه‌هایی چون حماسه پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و حماسه پیشرفت‌های نظام چشمگیر بوده است و به فضل الهی در خلق حماسه سیاسی و انتخابات خرداد ماه نیز حماسه‌ساز می‌شوند.

فرماندار کرمان، خدمت به اهل بیت (ع) را مایه افتخار دانست و بیان داشت: ایجاد زمینه و فراهم کردن امکانات و فضای مناسب برای کسانی که می‌خواهند با اهل بیت (ع) ارتباط برقرار کنند یا در ایام سوگواری به عزاداری و سینه‌زنی بپردازند، نعمتی است که خداوند نصیب هر کس نمی‌کند و قدر این نعمت را باید دانست و برای آن سجده شکر به جای آورد.

سعیدی ابراز داشت: بسیاری از کسانی که در جبهه‌ها، حماسه خلق کردند حتی یک‌بار هم حضرت امام خمینی (ره) را ندیده بودند، اما به دلیل تبعیت از ولایت جان خود را در طبق اخلاص گرفتند.

وی تصریح کرد: خواسته ولایت از ما در حال حاضر انتخاباتی قانونمند، پرشور، سالم، با نشاط و با حضور حداکثری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی مورد اعتماد و اطمینان مردم هستند، لذا می‌توانند با بهره‌گیری از این ظرفیت در جلب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیار موثر باشند.

سعیدی گفت: برگزاری انتخابات سالم و با شکوه موجب تقویت نظام می‌شود، نظامی که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) حفظ آن از مهمترین واجبات است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان بیان داشت: امروز هم رهبر ما از اولیاالله، نائب امام زمان (عج) و مصداق اولی‌الامر است و اطاعت از فرامین و خواسته‌های ایشان بر همگان واجب است و در حال حاضر که خواسته ایشان حضور حداکثری است، باید تلاش همه ما در همین مسیر و جلب حضور آحاد مردم باشد.

وی ابراز داشت: مردم ما به نظام و انقلاب علاقمندند و این را در 35 سال عمر شکوهمند انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند، پس کسانی که انتخاب می‌شوند، باید طوق خدمتگزاری به مردم را به گردن بیاویزند و خدمت به آنها را افتخار خود بدانند.

انتهای پیام/2446/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول