اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مطرح کرد

«نه بزرگ» ملت به بداخلاقی‌های سیاسی در انتخابات خرداد

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: انتخابات خردادماه فرصتی است تا ملت مومن و انقلابی، «نه بزرگ» به بداخلاقی‌های سیاسی بگوید.

«نه بزرگ» ملت به بداخلاقی‌های سیاسی در انتخابات خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد رضایی عصر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان عسلویه و جمعی از مسئولان ارشد شرکت‌های نفت و گاز مستقر در پارس جنوبی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: واژه حماسه در انقلاب اسلامی ما به معنای یک نماد است که می‌تواند مظهر اقتدار و قدرت ملت ایران باشد.

وی افزود: حماسه‌آفرینی ملت در 15 خرداد، 19 دی، 22 بهمن، دوران دفاع مقدس، 13 آبان، 23 تیر و 9 دی از جمله حماسه‌هاست و امسال نیز با توجه به فضای انتخابات، حضور باشکوه در انتخابات می‌تواند حماسه‌ای سیاسی را رقم بزند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: با حضور باشکوه مردم در انتخابات یکبار دیگر عظمت ملت به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در سال گذشته دشمنان تلاش کردند تا با هجمه‌ها و تحریم‌های شدید که علیه ایران داشتند، ملت را از مسیر امام و نظام جدا کنند که با رهبری‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری بار دیگر در 22 بهمن و حضور تاریخی ملت سیلی محکمی به استکبار زده شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته بداخلاقی‌های سیاسی در کشور رخ داد و مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی نامگذاری کردند و این انتخابات فرصتی است تا ملت مومن و انقلابی، «نه بزرگ» به بداخلاقی‌های سیاسی بگوید.

رضایی بیان کرد: در انتخابات 24 خرداد، حضور حماسی ملت می‌تواند فشار دشمن را در زمینه‌های مختلف به هم بریزد و این حضور حماسی پشتوانه‌ای عظیم برای مذاکرات هسته‌ای است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: دشمن بار دیگر سعی دارد با مطرح کردن بحث انتخابات آزاد، همانند انتخابات سال 88 فضای سیاسی را ملتهب و غیرشفاف جلوه دهد.

رضایی در پایان ابراز داشت: انتخابات آزاد در واقع کلیدواژه و رمز فتنه‌گران و انحراف در انتخابات خردادماه است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول