اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به ندای رهبر انقلاب لبیک می‌گویند

استاندار لرستان گفت: ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به ندای رهبر انقلاب لبیک می‌گویند و حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند.

ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به ندای رهبر انقلاب لبیک می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده ظهر امروز در سفر به دلفان در اجتماع مردم شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی فارغ از تمام دیدگاه‌ها با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای رکورد تاریخی را در سالی که با عنوان حماسه سیاسی نامگذاری شده، ثبت می‌کنند، گفت: رهبری ممتاز و الهی و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دو ویژگی برجسته انقلاب اسلامی است.

دهمرده با بیان اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها پای کار آمده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند، افزود: آحاد مختلف مردم به خوبی می‌دانند که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، منافع دینی و دنیای همگان را در نظر می‌گیرد و همان طوری که در دوران دفاع مقدس با یک اشاره امام (ره) به جبهه‌ها می‌رفتند و جان خود را تقدیم می‌کردند، امروز نیز در عرصه انتخابات با لبیک به ندای رهبر انقلاب، خالق حماسه‌ای ماندگار را ایجاد می‌کنند.

وی اظهار داشت: با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم و رهبری‌های حکیمانه و الهی ولی امر مسلمانان، تمام تهدیدها و چالش‌ها به فرصتی برای رشد و تعالی نظام تبدیل شده است.

استاندار لرستان با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در مورد ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، گفت: این فرموده آقا که رئیس جمهور آینده باید امتیازات و نقاط مثبت روسای جمهور قبلی را داشته و نقاط ضعف آنان را جبران کند، جمله‌ای حکیمانه در ترسیم مسیر حرکت و انتخاب مردم است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم دیار لرستان همیشه در تمام صحنه‌ها به ویژه انتخابات دارای رکورد هستند، گفت: استان لرستان استانی ولایت‌مدار، شهیدپرور و عالم‌پرور است که در تمام صحنه‌های حساس انقلاب پای کار بوده و همیشه در دفاع از ارزش‌ها دارای رکورد هستند.

استاندار لرستان در ادامه سفر خود به دلفان در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی علی میرزایی دلفان گفت: با برنامه‌ریزی و بر اساس قانون برای رفع مشکلات این شهرستان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی شهرستان دلفان یک عقب ماندگی تاریخی است، گفت: هرچه در توان داشته باشیم، برای رشد و تعالی این منطقه انجام می‌دهیم.

دهمرده با بیان اینکه مهمترین مشکل واحدهای تولیدی شهرستان دلفان بدهی‌های بانکی و تامین وثیقه است، افزود: متاسفانه بسیاری از واحدها که تسهیلات گرفته‌اند، تاکنون تسویه نکرده‌اند که باید کاری کنیم که مشکلات آنها حل شود.

استاندار لرستان گفت: پرداخت تسهیلات با وثیقه امکان‌پذیر است و بسیاری از این واحدها مشکل تامین وثیقه دارند که موضوع پرداخت تسهیلات با وثیقه یک قانون است و از اختیارات مدیران استانی خارج است.

ناحیه صنعتی علی میرزایی دلفان در 20 کیلومتری شمال شرق شهر نورآباد قرار دارد که از 22 واحد تولیدی آن تنها 4 واحد فعالیت دارند.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول