اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان برخوار خبر داد

ثبت‌نام 159 نفر برای انتخابات شورا‌های شهرستان برخوار

فرماندار شهرستان برخوار گفت: 159 نفر در دو بخش مرکزی و حبیب آباد برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 159 نفر برای انتخابات شورا‌های شهرستان برخوار

محمد حسین قاسم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در سطح شهرستان برخوار اظهار کرد: تاکنون سه هیئت اجرایی به منظور روند نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 159 نفر در دو بخش مرکزی و حبیب‌آباد برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این افراد برای هشت شهر و شش روستای این شهرستان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا کاندیدا شده‌اند.

فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر دولت آباد در این دوره هفت نفر هستند، تصریح کرد: اعضای مرکزی باید دارای مدرک لیسانس به بالا و این افراد برای پنج شهر دیگر نیز باید دارای مدرک فوق دیپلم و سایر افراد نیز باید دارای مدرک دیپلم به بالا باشند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر تروریست‌ها در سوریه اضافه کرد: اقدامات اخیر تروریست‌ها در سوریه به همراه حامیانشان نشان داده است که آنها ارتباط چندان مناسبی با اسلام ناب محمدی ندارند.

وی با بیان اینکه اقدامات اخیر تروریست‌ها در سوریه نشان از ضعف آن‌هاست، تأکید کرد: اقدامات تروریست‌ها به همراه حامیانشان آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی سبب اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان و تداوم بیداری اسلامی در منطقه شده است.

قاسم‌زاده تاکید کرد: این اقدامات نیز نشان می‌دهد که مسلمانان و به ویژه شیعیان در جهان به چه میزان مورد مظلومیت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول