اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده آشوریان در مجلس:

اقلیت‌های دینی نسبت به انتخابات حساسیت لازم را دارند

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقلیت‌های دینی نسبت به انتخابات حساسیت‌های لازم را داشته و با شوری مضاعف در آن شرکت می‌کنند.

اقلیت‌های دینی نسبت به انتخابات حساسیت لازم را دارند

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سرنوشت کشورمان برای پیروان سایر ادیان توحیدی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین به طور قطع در انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آشوریان و کلدانیان در کنار سایر ملت ایران اسلامی در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، افزود: طبق تجربیات گذشته و سوابقی که در دست وجود دارد پیش‌بینی می‌شود که پیروان سایر ادیان توحیدی با قرار گرفتن کنار ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات‌های سال جاری شرکت‌ می‌کنند.

بت‌کلیا با بیان اینکه ملت ما به قیم و دلسوز بیگانه نیاز ندارند، بیان کرد: با شرکت در انتخابات‌های امسال به جهانیان ثابت می‌کنیم که ما ملتی بزرگ بوده به هیچ عنوان به سرپرستی و قیومیت کشورهای غربی نیاز نداریم بلکه با اتکا به خداوند متعال و در زیر پرچم ولایت فقیه می‌توانیم به خواسته‌های خود دست پیدا کنیم.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری برای انتخاب کاندید اصلح باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مقام معظم رهبری در این زمینه رهنمودها و فرمایشاتی داشته‌اند که باید معیارهای ایشان را برای انتخاب کاندید اصلح مورد توجه قرار داد تا سکان هدایت قوه مجریه به فرد توانمند، متعهد و انقلابی سپرده شود.

وی انتخابات ریاست جمهوری سال جاری را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جبهه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دنبال در فشار قرار دادن ملت ما هستند از طرف دیگر با توجه به اینکه فتنه 1388 را پشت‌سر گذاشته‌ایم انتخابات سال جاری از اهمیت زیادی برخوردار است لیکن رای‌دهندگان با وقوف به همه این مسائل در انتخابات‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول