اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان:

اولویت ما برگزاری انتخابات سالم است / کوچکترین مشکل امنیتی نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: اولویت ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن نظام اسلامی است و با بهره‌گیری از تمامی امکانات و نیروها مقدمات تحقق تجلی حماسه سیاسی را فراهم خواهیم کرد.

اولویت ما برگزاری انتخابات سالم است / کوچکترین مشکل امنیتی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان کردستان که ظهر امروز با حضور روسای کمیته‌های این ستاد برگزار شد، مشروعیت نظام را برگزفته از حضور و مشارکت مردم در عرصه‌‌های مختلف دانست و شاخص حماسه سیاسی سال جاری را مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه عنوان کرد.

ایرج حسن‌زاده اضافه کرد: تمامی کشورها در دنیا مدعی هستند که از طرف مردم ماموریت رسیدگی به امور کشور خود را دارند اما در بیشتر این کشورها این مسئله مصداق ندارد اما در ایران اسلامی از جزءترین تقسیمات کشوری تا سطح کلان آن توسط مردم اداره می‌شود که در قالب‌های مختلف نمود عینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران برگرفته از فرامین الهی است و اقتدار، مشروعیت و هستی و نیستی آن به مردم است و مردم و حاکمیت در قبال یکدیگر وظایفی دارند که نسبت به آن اهمیت زیادی می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: تمامی انتخابات‌ها در کمال صحت و سلامت و توام با امنیت کامل برگزار شده و امیدواریم در این دوره از انتخابات هم که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود، با مشارکت حداکثری مردم بعد سیاسی شعار سال را تجلی بخشد.

حسن‌زاده با عنوان این مطلب که استان کردستان از نظر عملکردی رتبه 6 کشوری در برگزاری انتخابات گذشته را کسب کرد، گفت: در این دوره از انتخابات نیز طبق روال گذشته در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد با این تفاوت که ضعف‌های دوره‌های قبل را پوشش خواهیم داد.

وی با اعلام اینکه پیشنهادات و انتقادهای مشفقانه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه را می‌پذیریم افزود: باید از افکار عمومی نیز در این راستا استفاده کرد چرا که مشورت و همفکری در دین ما مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: علی‌رغم تهدیدات گروهک‌های ضدانقلاب و سلفی‌های نابکار، تمامی انتخابات‌ها در استان در امنیت کامل برگزار شده و کوچکترین مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

به گفته حسن‌زاده، ما به عنوان مجریان انتخابات کاری به نتیجه انتخابات نداریم و تنها وظیفه ما برگزاری انتخاباتی آرام، باشکوه و در عین حال دشمن‌شکن است که تمام تلاش خود را در این مسیر به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/7900/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول