اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل خبر داد

تدوین منشور اخلاقی انتخابات در اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: منشور اخلاقی انتخابات در شهر ارزش‌مدار و متدین اردبیل تدوین شده و در زمان تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار می‌گیرد.

تدوین منشور اخلاقی انتخابات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور اعضا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد بر رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی با تدوین منشور اخلاقی انتخابات و با بستر‌سازی مناسب زمینه برگزاری انتخابات سالم و با شکوه را در استان اردبیل فراهم می‌‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل یادآور شد: نحوه تبلیغات کاندیداها نیز باید با فرهنگ‌سازی شایسته و به دور از بروز برخی ناهنجاری‌ها در شأن مردم اردبیل باشد.

عاملی گفت: به دلیل آنکه استان اردبیل سالانه میزبان هزاران مسافر و گردشگر است نباید برخی رفتارها و نگرش‌های غیر ‌از عرف به چهره و زیبایی استان لطمه بزند.

وی با بیان اینکه دنیای غرب و شبکه‌های بیگانه برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در ضربه زدن به نظام اسلامی تدارک دیده‌اند، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب نیاز مردم به شادی را به صورت معقول در شهرها به ویژه شهر توریستی سرعین فراهم کنیم.

امام جمعه اردبیل افزود: استان اردبیل از دیرباز به فقاهت، عالم‌پروری، مردمان دیندار و ولایت‌مدار شهره است و شأن این استان به عنوان دار‌الارشاد و دار‌الامان باید در تمام عرصه‌ها شأن والای فرهنگی و معنوی باشد.

یادبود امیرحسین فردی نویسنده انقلابی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز در این جلسه با بیان این‌که اجرای هدفمندی یارانه‌ها به شکل کامل می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را بگیرد، بیان داشت: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی باید محور فعالیت تمام مسئولان تامین معیشت مناسب مردم و رفاه آنها باشد.

اکبر نیکزاد از برگزاری مراسم یادبود امیرحسین فردی نویسنده انقلاب اسلامی در آینده نزدیک در زادگاهش اردبیل خبر داد.

در این جلسه بررسی علل طلاق در استان، نحوه آموزش در این زمینه برای زوجین، برنامه‌ریزی و پیگیری نحوه برگزاری کنگره شیخ صفی‌الدین اردبیلی و همایش بزرگداشت معلم اخلاق آیت‌الله مشکینی در اردبیل و مشگین‌شهر همزمان با سالگرد ارتحال آن عالم ربانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام کردند.

همچنین بحث کاندیدا شدن اردبیل برای دریافت لوح زرین شهر مطالعه در کنار شهرهای یزد، اهواز و کرج از دیگر موارد طرح شده در جلسه بود که حاضران برای هر چه بهتر برگزار شدن آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول