اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان تاکید کرد

افزایش قدرت چانه‏زنی کشور با برگزاری انتخابات گسترده

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: افزایش قدرت چانه‏زنی کشور با برگزاری انتخابات گسترده محقق می‏شود.

افزایش قدرت چانه‏زنی کشور با برگزاری انتخابات گسترده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام، اظهار کرد: برای تحقق شعار سیاسی باید انتخابات پرشوری برگزار شود.

وی به برگزاری برنامه‏های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌جاری باید نسبت به برگزاری منسجم برنامه‏ها تلاش شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان تبلیغ و ترویج قیام 15 خرداد را مهم دانست و گفت: مسئولین در گرامیداشت قیام 15 خرداد باید نسبت به ترویج و گسترش این قیام اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه باید در گرامیداشت قیام 15 خرداد توجه ویژه‏ای به شهدای این قیام داشت، یادآور شد: گرامیداشت یاد شهدای قیام 15 خرداد باید در اولویت باشد.

خوئینی خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان برای برگزاری مناسب برنامه‏ها شد و ادامه داد: باید برای برگزاری مناسب برنامه‏ها تعامل مناسبی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان از اعزام کاروان زیارت حرم مطهر امام خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه‏های اجرایی نسبت به اعزام علاقه‏مندان اقدام می‏شود.

وی لازمه اعزام مناسب علاقه‏مندان زیارت حرم مطهر امام را تعامل دستگاه‏های اجرایی عنوان کرد و یادآور شد: همه دستگاه‏های اجرایی باید نسبت به برنامه‏های فرهنگی اهتمام ورزند.

خوئینی به کمیته‌های تشکیل شده برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و یادآور شد: کمیته اعزام، امنیت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی از جمله کمیته‏های تشکیل شده هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان مسئولیت هر یک از کمیته‏ها را متوجه یک دستگاه اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: امید است دستگاه‏های ذیربط مسئولیت‏های خود را به نحو مناسبی انجام دهند.

وی مسئولیت کمیته اعزام را متوجه سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان دانست و تاکید کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با همکاری دستگاه‏های اجرایی نسبت به اعزام کاروان زیارتی اقدام می‏کند.

این کمیته با حضور دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان و برای هماهنگی بیشتر برای برنامه‏ریزی و تدوین برنامه‏های سالگرد ارتحال امام خمینی تشکیل جلسه داد و نخستین جلسه آن با حضور نمایندگان دستگاه‏های اجرایی به پایان رسید.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول