اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ستاد انتخابات گیلان:

آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات در گیلان برگزار شد

مسئول آموزش ستاد انتخابات گیلان گفت: آموزش اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات گیلان در پنج منطقه رودسر، لاهیجان، فومن، تالش و رشت برگزار شده است.

آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات در گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اظهار کرد: طرح جامع آموزش انتخابات برای مجریان آغاز شده و آموزش‌ها در مرحله‌های مختلف انجام می‌شود.

وی از اتمام آموزش کارشناسان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان خبر داد و افزود: آموزش اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در پنج منطقه رودسر، لاهیجان، فومن، تالش و رشت برگزار شده است.

جلالی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم‌سالاری و پیشرفت علمی دو عامل اساسی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان انتخابات را بزرگ‌ترین مظهر مردم‌سالاری خواند و بیان کرد: نقش مردم در تعیین مسئولان قوه مجریه و اجرایی بسیار محسوس است.

وی حضور پر رنگ مردم در تمام عرصه‌ها را سبب تحقق مردم‌سالاری دانست و یادآور شد: حماسه اقتصادی با پیشرفت علمی محقق می‌شود.

جلالی شکوفایی علمی را سبب عزت و اقتدار کشور ذکر کرد و گفت: ایجاد آسایش و رفاه نیازمند تلاش ویژه مسئولان و مردم است.

مسئول کمیته آموزش انتخابات گیلان با بیان اینکه حکام وابسته در 300 سال گذشته کشور را از پیشرفت علمی عقب نگه‌داشتند، خاطرنشان کرد: دنیای غرب در مدت مذکور به دنبال انقلاب صنعتی بود.

وی 24 خرداد ماه سال جاری را مظهر خلق حماسه سیاسی در کشور عنوان کرد و افزود: هیئت‌های اجرایی با اشراف به ضوابط، مقررات و قوانین می‌توانند مقدمات لازم برای حضور مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنند.

جلالی کیفیت برگزاری انتخابات را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: هیئت‌های اجرایی بر تبلیغات کاندیداها نظارت داشته باشند و تخلف‌ها را بررسی کنند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول