اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان وزیر کشور:

دیدگاه رهبر پیرامون نقش تربیتی زنان تبیین شود

مشاور امور بانوان وزیر کشور گفت: دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش تربیتی زنان باید تبیین شده و عملیاتی شود.

دیدگاه رهبر پیرامون نقش تربیتی زنان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، زهرا حاج عباس‌قلی عصر امروز در نشست نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها که با حضور مقامات ملی در کانون فرهنگی اجتماعی بانوان برگزار شد، اظهار داشت: رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و به آنها جامه عمل پوشانده شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به نقش تربیتی بانوان عنایت ویژه‌ای دارند به طوری که سایر نقش‌های این قشر از جامعه را همواره مورد توجه قرار داده‌اند ولی به نقش پرورشی و تربیتی بانوان بیش از پیش پرداخته‌اند ؛ نه‌تنها در خانواده و کشورمان بلکه در سطح جهان بانوان را دارای رسالت خطیری دانسته‌اند.

عباس‌قلی با بیان اینکه به این مباحث در کشورمان کمتر پرداخته شده است، افزود: متاسفانه حتی در دوره‌ای مباحث فمینیستی نیز در ایران اسلامی مطرح شد ولی در طول خدمت دولت نهم و دهم گفتمان امام خمینی (ره) احیا شد و یک بازنگری جدی در ارتباط با فرمایشات ایشان صورت گرفت.

مشاور زنان وزیر کشور، بانوان و خانواده‌ها را از افراط و تفریط نهی کرد و گفت: گاهی بانوان از نقش مادری خود غفلت کرده و همه زمان و توان خود را صرف فعالیت‌های اجتماعی می‌کنند گاهی نیز از نقش اجتماعی خود غفلت کرده و همه توجه خود را به خانواده معطوف می‌کنند حال آنکه هر دو رویکرد اشتباه است و باید تعادل برقرار کرد.

عباس‌قلی به لزوم الگوسازی برای زنان عالم در ایران اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: باید با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و با لحاظ مشکلات اقتصادی، چالش‌های فرهنگی و تهدیدهای دشمنان همچنان بانوان تلاش کنند که در جهان به عنوان یک بانوی نمونه عمل کنند و با وجود همه این مشکلات جوانان برومند، انقلابی و متدین پرورش دهند.

انتهای پیام/‌61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول