اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن انجام شد

ویزیت رایگان بیماران در فیروزکوه / پایش سلامت بانوان فیروزکوهی

طرح‏های ویزیت رایگان بیماران و پایش سلامت بانوان فیروزکوهی به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن در این شهرستان اجرایی شد.

ویزیت رایگان بیماران در فیروزکوه / پایش سلامت بانوان فیروزکوهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و نیز به مناسبت سالروز شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری و روز معلم، طرح پایش سلامت بانوان در فیروزکوه اجرا شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در این روز، طرح پایش سلامت رایگان بانوان بسیجی در فیروزکوه به عمل آمد.

فریبا ملاجعفری خاطرنشان کرد: در این طرح که با حضور بانوان بسیجی حوزه‏های شهری و در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه اجرایی شد، کارشناسان مرکز بهداشت فیروزکوه ضمن کنترل فشار خون، قند خون، قد و وزن و محاسبه BMI (نمایه توده بدنی) خواهران بسیجی، به مشاوره و آموزش آنان در زمینه کنترل این معضلات پرداختند و مواردی را نیز جهت پیگیری بیشتر به پزشک متخصص ارجاع دادند.

وی افزود: 50 نفر در این طرح از آموزش‏ها و مشاوره رایگان کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه بهره‏مند شدند.

*ویزیت رایگان بانوان در فیروزکوه

همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن و هفته معلم، طرح ویزیت رایگان بانوان در شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه اجرایی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در این ارتباط نیز گفت: این طرح در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و مرکز شهری ارجمند اجرایی شد و در آن حدود 600 نفر از بانوان مراجعه‌کننده به صورت رایگان ویزیت شدند.

ملاجعفری خاطرنشان کرد: این برنامه در مرکز بهداشتی هفت تیر شهر فیروزکوه نیز اجرایی شد و علاوه بر بانوان، فرهنگیان مراجعه‌کننده نیز به صورت رایگان ویزیت شدند.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول