اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت هاکی همدان:

همدان میزبان لیگ برتر هاکی بانوان می‌شود

رییس هیئت هاکی همدان گفت: با توجه به قدرت همدان در زمینه رشته هاکی، میزبان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان در همدان خواهیم بود.

همدان میزبان لیگ برتر هاکی بانوان می‌شود

محمد جواد‌جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره درخشش این هیئت در سال گذشته اظهار داشت: در بررسی وضعیت هیئت‌ها فدراسیون هاکی شاخص‌هایی نظیر عناوین قهرمانی، کلاس‌های برگزار شده، میزان شرکت در لیگ، مدارس هاکی، فعالیت بانوان و استعدادیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: سال 90 هیئت ما در رتبه دوم کشور و در سال 91 در رتبه سوم کشور قرار گرفت و در مجموع و در چند سال اخیر بین رتبه اول تا سوم کشور قرار داشتیم.

رئیس هیئت هاکی همدان با اشاره به اینکه انتظار می‌رفت در رتبه بالاتری قرار بگیریم، بیان کرد: با مشخص شدن تکلیف تقویم سال 92 سعی داریم در رشته مینی هاکی و هاکی سالنی میزبانی‌های مختلفی را بگیریم.

وی با اشاره مجموعه ورزشی اختصاصی هاکی در شهرک شهید بهشتی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: فعلاً این پروژه در دست پیمانکار است و منتظر هستیم.

جعفری درباره شهرستان‌های فعال این رشته بیان کرد: چون این رشته نیاز به امکانات فراوانی دارد از همین رو ما زیاد به فکر کمیت نیستیم و در کیفیت این رشته عمل می‌کنیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تنها مریانج و بهار در رشته هاکی فعال هستند.

انتهای‌پیام/89018/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول