اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

بانوان برتر فیلمساز جشنواره آئینه و آفتاب معرفی شدند

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) نفرات برتر جشنواره آئینه و آفتاب که تمامی بانوان فیلمساز بودند، معرفی شدند.

بانوان برتر فیلمساز جشنواره آئینه و آفتاب معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسمی در نگارستان امام خمینی(ره) جشنواره‌ای با عنوان آئینه و آفتاب برگزار شد و در این مراسم 12 فیلم کوتاه که تمامی کارگردانان و نویسندگان آنها از بانوان اصفهانی بودند نمایش و به نفرات برتر آن جوایزی اهدا شد.

این جشنواره که هفتمین سال خود را سپری می‌کرد با پذیرش 35 فیلم کوتاه از سوی بانوان و تحت نظر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) آغاز و با بازبینی و داوری زاون قوکاسیان منتقد کشور در شب میلاد حضرت زهرا(س) نفرات برتر آن معرفی شدند.

در این مراسم فخرالسادات فاطمی با فیلم یک روز، اکرم السادات زارع(طعم دست‌های تو)، مرضیه نادری(محمد علی وجدانی،غایب)، مریم حبیبیان(بعد از ظهر یک روز نزدیک) و الهام قفلسازان(تاریک و روشن) به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.

در ادامه این مراسم محبوبه احمدی با فیلم تلخی‌های ادامه‌دار، ساناز ادهمی(آه بلند شمعدانی)، بهناز عابدی(اتفاقی در حال روی دادن است)، صدیقه شیرازی(قلم)، الیا علی‌محمدی(ازم بپرس)، مهناز السادات خاتمی(مردن تدریجی) و نرگس میرزاخانی(سکوت انتظار) از دیگر افراد شرکت کننده در جشنواره آئینه و آفتاب بودند که ضمن نمایش فیلم‌هایشان به عنوان برترین معرفی شدند.

انتهای پیام/63007/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول