اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس خاکی آمل خبر داد

برگزاری رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ بانوان کشور در آمل

رئیس هیئت تنیس خاکی آمل از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور به میزبانی مازندران در مجموعه ورزشی امیر آمل به مدت یک هفته خبر داد.

برگزاری رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ بانوان کشور در آمل

مجتبی ساروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور به میزبانی مازندران آغاز شد و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌های کشوری از جمعه گذشته در مجتمع ورزشی چند منظوره امیر شهرستان آمل آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد، افزود: در این مسابقات که پنج‌شنبه هفته جاری به کار خود پایان می‌دهد که 51 تنیسور برتر بانوان کشور از استان‌های مختلف که بیشتر آنها دارای سیدبندی درجه یک و رنکینگ کشوری هستند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ساروی با اشاره به اینکه سعی داریم در طول هر روز 17 بازی برگزار کنیم، یادآور شد: در این رقابت‌های تنیسورهای مطرحی همچون غزاله ترکمن، هنگامه عزیزی، نگین شیخ صراف، فائزه خداکرمی و ماریا تیموری زیر نظارت فدراسیون تنیس کشورمان به رقابت با دیگر رقبا مشغول هستند.

رئیس هیئت تنیس خاکی آمل با بیان اینکه دوره از مسابقات هر سال یک بار در کشورمان دنبال می‌شود که مازندران نخستین میزبانی خود را تجربه می‌کند، تصریح کرد: ورود عموم بانوان در این مسابقات آزاد بوده و سطح آن نیز با توجه به برترین‌های تنیس خاکی کشور بالا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول