اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز زن

بانوان کارمند در همدان تیراندازی می‌کنند

رییس هیئت تیراندازی همدان گفت: به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر، 12 اردیبهشت یک دوره مسابقه تیراندازی بین بانوان کارمند در همدان برگزار می‌شود.

بانوان کارمند در همدان تیراندازی می‌کنند

علیرضا شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان در مورد برنامه هیئت تیراندازی به مناسبت روز مادر اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی انجام شده در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ساعت 9 صبح در سالن تیراندازی کانون مهدیه همدان یک دوره مسابقه تیراندازی بین بانوان کارمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان به پایان می‌رسد از تمام بانوان کارمند علاقه‌مند به این رشته دعوت کرد در این مسابقه شرکت کنند.

رییس هیئت تیراندازی همدان در مورد فعالیت‌های انجام شده در هیئت تیراندازی همدان بیان کرد: تیراندازی در همدان از امکانات خوبی بهره می‌برد و سالن خوبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشکاران مهیا است.

وی خاطرنشان کرد: مدت زیادی از تصدی سرپرستی هیئت تیراندازی همدان توسط بنده نمی‌گذارد و فعلاً بیشتر تمام تمرکز خود بر روی تجهیز این هیئت گذاشته‌ام به طوری که تاکنون لوازم زیادی برای هیئت تیراندازی خریداری شده است.

شمسی‌پور با بیان اینکه رشته تیراندازی بسیار مفرح است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: با نزدیکی به ایام تعطیلات، از دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت می‌کنیم که برای ثبت ‌نام در این رشته پیشقدم شوند.

وی درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت اظهار کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم حداکثر طی سه ماه آینده مجمع انتخاباتی این هیئت را برگزار کنیم تا تکلیف رییس هیئت تیراندازی همدان مشخص شود.

شمسی‌پور با بیان اینکه یکی از کاندیداهای این هیئت خواهد بود، ابراز داشت: علاقه بسیار زیادی برای کار کردن در این هیئت دارم و برای پیشرفت آن و رساندن جایگاه هیئت تیراندازی همدان به هیئت‌های برتر کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم.

انتهای پیام/89018/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول