اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

فرهنگسرای بانوان زنجان شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود

استاندار زنجان گفت: فرهنگسرای مختص بانوان در زنجان تا پایان مرداد یا شهریور ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهنگسرای بانوان زنجان شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تحویل واحدهای تولیدی مجتمع سایت کارگاهی بانوان در شهرک صنعتی شماره یک زنجان اظهار کرد: نخستین راهپیمایی قبل از انقلاب راهپیمایی پرمخاطره و معنادار بانوان زنجان بود.

وی ادامه داد: بانوان زنجانی به عنوان نخستین بانوان کشور در بیشتر مشاغل و امورات حضور دارند.

استاندار زنجان ایجاد پارک بانوان زنجان را یکی از اقدامات بزرگ این شهر دانست و تصریح کرد: پارک بانوان در سه یا چهار شهرستان دیگر استان زنجان نیز آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان زنجان نخستین پارک مختص بانوان در کشور است، اذعان داشت: در این پارک حریم بانوان رعایت شده و بانوان با حضور در این مکان آسایش و آرامش روحی و روانی دارند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه وسعت پارک بانوان زنجان 20 هکتار است، افزود: ایجاد مجتمع ورزشی بانوان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: نخستین مجتمع اختصاصی بانوان در کنار این پارک کلنگ‌زنی شده و با 45 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان شهریور ماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

استاندار زنجان به راه‌اندازی فرهنگسرای مختص بانوان در کنار پارک بانوان اشاره کرد و اذعان داشت: این فرهنگسرا با 45 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان مرداد یا شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکسی بانوان زنجان با 140 دستگاه دومین استان در کشور است، تصریح کرد: استان کرمان با 200 دستگاه در رتبه نخست تاکسی بانوان قرار دارد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکسی بانوان امنیت قابل قبول و رضایت‌مندی و مورد اعتماد برای خانواده و بانوان استان زنجان را دارد، افزود: در حال حاضر ظرفیت تاکسی بانوان کامل است و در صورت نیاز حتماً افزایش می‌یابد.

وی به مجتمع فرهنگی جوانان در روبروی پارک بانوان در حوزه اداره ورزش و جوانان کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این مجتمع 50 درصد از زمان با کل ظرفیت برای دختران و 50 درصد برای پسران اختصاص داده شده است.

استاندار زنجان به نیاز بانوان در بخش‌های مختلف اشتغال، ازدواج، بهداشت، تحصیل، ورزش و غیره اشاره کرد و افزود: با توجه به بودجه استان زنجان تا حدودی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای این بخش‌ استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تولیدی و صنعتی بانوان با 3 میلیارد تومان در سال 89 ایجاد شد، تصریح کرد: تاکنون 3.5 هکتار این مجتمع یعنی 10 درصد آن ساخته و 90 درصد این مجتمع خالی است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مجتمع تولیدی و صنعتی بانوان زنجان 35 هکتار است و به بانوان اختصاص دارد، تصریح کرد: 60 واحد این مجتمع آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: مجتمع سایت کارگاهی بانوان زنجان یکی از برجسته‌ترین اقدامات استان زنجان در سطح کشور است که یکی از نیازهای بانوان را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول