اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

کارگران نمونه و بانوان شاغل در شهرداری زنجان تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مسئولان، کارگران نمونه و بانوان شاغل در شهرداری زنجان تجلیل شدند.

کارگران نمونه و بانوان شاغل در شهرداری زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز جهانی کار و کارگر، طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار زنجان و سایر مدیران، از کارگران نمونه و بانوان شاغل در شهرداری زنجان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، مدیر عامل بنیاد علوم و معارف اسلامی دانش پژوهان، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا س) با بیان اینکه اسلام جایگاه واقعی زن را مشخص کرده است، افزود: حضرت زهرا(س)، اسوه زنان بوده و حقی که اسلام برای زن در نظر گرفته است، مرهون جایگاه والای این بانو است.

حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی با تأکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف زنان هنر مادر بودن است، اظهار داشت: تربیت فرزند یکی از سنگین‌ترین و حساس‌ترین وظایفی است که باید مورد توجه خاص بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد و این امر را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

مدیر عامل بنیاد علوم و معارف اسلامی دانش پژوهان در مورد برگزاری جشن‌های مذهبی و هیئت‌های عزاداری یادآور شد: اسلام دین نشاط بوده و مسؤلین فرهنگی باید مراسم شادی‌ها را به گونه‌ای برگزار کنند که حضرت ولیعصر (عج) راضی و خشنود باشند.

در ادامه حبیب یگانه شهردار زنجان نیز، اقدامات و پیشرفت اهداف شهرداری را حاصل تلاش شبانه‌روزی کارگران عنوان کرد و افزود: شهرداری به عنوان نهادی خدمات‌رسان شناخته شده و کارگران زحتمکش با صرف وقت و نیروی خود در فصول مختلف در راستای کسب رضایت شهروندان تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 83 بانوی شاغل در شهرداری و 18 کارگر نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول