اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

بانوان برگزیده استان قم تجلیل شدند

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س)، جشن میلاد کوثر با حضور پیریایی استاندار قم و جمعی از بانوان استان در استانداری برگزار شد.

بانوان برگزیده استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام ارزشمند و بزرگ است چرا که خداوند متعال کوثر را به انسان‌ها هدیه کرده است.

استاندار قم حضرت زهرا(س) را سر منشأ تمام خوبی‌ها، فضائل و کمالات انسانی برشمرد و گفت: وجود شریف این بانوی بزرگ مایه خیر و برکت و الگو و سرمشقی برای تمام انسان‌ها به ویژه زنان مسلمان است.

وی میلاد ائمه معصومین(ع) را روز جشن و شادی مسلمانان و فرصت معنوی برای تفکر و اندیشیدن در زمینه نعمت ارزشمند ولایت و رسولان هدایت عنوان و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در این ایام از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم به همه چیز خواهیم رسید.

پیریایی با اشاره به جایگاه زن در اسلام، از انقلاب اسلامی به عنوان احیا کننده منزلت و جایگاه واقعی زنان یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی با ارتقاء جایگاه زن الگویی از حیات و شخصیت اجتماعی زن در جامعه به دنیا ارائه کرد که خود دستاورد معنوی بزرگی است.

استاندار قم حضور و مشارکت فعال بانوان در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: زنان انقلابی ما با داشتن الگویی چون بانوی نمونه اسلام فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف حضوری موثر و تعیین‌کننده داشته باشند.

پیریایی در پایان این مراسم از 25 بانوی برگزیده استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/2258/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول