اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‎المللی فوتسال بانوان خراسان‏رضوی مطرح کرد

نبود محل مناسب تمرین برای داوران فوتبال و فوتسال بانوان خراسان‏رضوی

داور خراسانی دعوت شده به رقابت‌های فوتسال آسیایی بانوان در اینچوان گفت: برای ماندن در اوج آمادگی باید پنج جلسه در هفته تمرین مستمر داشته باشم اما مکان مناسبی برای آن در اختیارمان قرار ندارد.

نبود محل مناسب تمرین برای داوران فوتبال و فوتسال بانوان خراسان‏رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، مریم پورجعفریان که به همراه محمود نصیرلو باید پنجم تا 15 تیر ماه برای قضاوت در رقابت‎های فوتسال آسیایی اینچوان به کره جنوبی اعزام شود، گفت: با توجه به اینکه برای سنجش آمادگی داوران بین‎المللی در سال چندین بار باید تست بدهیم، نیاز به حدود پنج جلسه تمرین در هفته داریم.

وی با بیان اینکه انسیه مافی‌نژاد، دیگر داور بین‎المللی فوتسال استان نیز اواسط خرداد ماه قضاوت در رقابت‎های مقدماتی فوتبال بانوان آسیا را پیش رو دارد، افزود: متاسفانه مکان مناسبی برای انجام تمرینات آمادگی در اختیارمان قرار ندارد و این امر مشکلاتی را برایمان ایجاد می‏‎کند.

وی با قدردانی از هیئت دو و میدانی خراسان‎رضوی برای در اختیار قرار دادن پیست دو و میدانی سالن باغبانشی مشهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تست‎های آمادگی داوران در فضای باز گرفته می‎شود، این سالن نیز برای تمرینات دراز مدت مناسب نیست و تنها در فصول سرد و زمستان کارآیی دارد.

پورجعفریان با اشاره به آسیب دیدگی‎هایی که به دلیل تمرین در پارک ملت و پیست دو و میدانی باغبانشی به وجود آمده است، عنوان کرد: به دلیل شاغل بودن صبح‎ها امکان تمرین مستمر در زمان اختصاص یافته در پیست دو و میدانی استادیوم تختی نیز وجود ندارد و این باعث افت آمادگی داوران می‎شود که امیدواریم این مساله با همکاری مسئولان حل شود.

داور بین‎المللی فوتسال بانوان خراسان‎رضوی که در حال حاضر در هر دو لیگ فوتسال دسته یک و برتر بانوان کشور قضاوت می‎کند، گفت: داوری بانوان استان در یک سال اخیر رشد چندانی نداشت و این امر به دلیل عدم برگزاری رقابت‎های فوتسال بانوان به صورت مستمر است.

وی با بیان اینکه آخرین مسابقاتی که در سال گذشته داوران استان در آن قضاوت کردند؛ مسابقات فوتسال شهرآرا بود، بیان کرد: با توجه به عدم همکاری تیم‎های شهرستانی و برگزاری رقابت‎های فوتسال بانوان به صورت استانی، داوری بانوان در استان دچار افت می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول