اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی:

انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمایی راه‌اندازی می‌شود

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور از راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمایی خبر داد.

انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمایی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد علامتی بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: تعالی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور در حوزه پسران، تربیت مدیران آینده نظام است و این تعالی در حوزه خواهران نیز تربیت مادران و همسران و معلمانی نمونه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سند چشم‌انداز اتحادیه، تدوین و هم اکنون در راستای آن برنامه‌ریزی و حرکت می‌کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از راه‌اندازی نظام جامع فرهنگی و تربیتی اتحادیه خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های سالانه اتحادیه بر اساس نظام فرهنگی و تربیتی شکل می‌گیرد.

علامتی ادامه داد: بر اساس آن نظام، باید اتحادیه امسال در حوزه  مقطع راهنمایی وارد شده و برنامه‌های خود را برای دانش‌آموزان این مقطع اجرایی کند.

این مسئول اضافه کرد: از سال تحصیلی آینده در تمام مدارس 32 استان کشور، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در مقطع راهنمایی راه‌اندازی می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بیان اینکه هم اکنون 50 درصد از دبیرستان‌های سراسر کشور دارای انجمن‌های اسلامی هستند گفت: انجمن‌های اسلامی در مدارس عضوگیری نکرده بلکه بهترین و فعال‌ترین دانش‌آموزان را در زمینه علمی انتخاب می‌کند.

علامتی تصریح کرد: تقویت بنیه سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان در کنار بنیه علمی و مهارتی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حماسی اقتصادی و حماسه سیاسی» افزود: از این فرصت برای تربیت سیاسی و اقتصادی دانش‌آموزان استفاده می‌کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بیان اینکه برای دانش‌آموزان کل سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است بیان داشت: در سال‌جاری حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

این مسئول انتخابات را قله حماسه سیاسی عنوان کرد و ابراز داشت: انتخاب اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری باید صورت گیرد.

علامتی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برای تحقق شعار سال‌جاری وظیفه خطیری دارد باید از فرصت حماسه سیاسی و اقتصادی برای تربیت سیاسی و اقتصادی دانش‌آموزان استفاده شود.

بازدید از انجمن اسلامی سه مدرسه در شهرستان زاهدان و سفر به شهرستان زابل از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور است.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول