اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

مازندران استان معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور می‌شود

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: مازندران استان معین این اتحادیه در کشور می‌شود.

مازندران استان معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور می‌شود

حامد علامتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به تبیین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کشور پرداخت و اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی صاحب چشم‌انداز 10 ساله است که ذیل آن سه برنامه کوتاه، میان و بلند‌مدت تبیین‌ می‌شود.

وی ادامه داد: براساس اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز 10 ساله، منظومه فکری و تربیتی نوجوانان که برای نخستین بار در کشور تدوین شده و نظام جامع برنامه‌های فرهنگی و تربیتی تشکل که به تصویب شورای مرکزی اتحادیه رسیده، مبنای کار است.

این مسئول با اشاره به تحقق شعار سال جاری یادآور شد: بر اساس رهنمودهای رهبری در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این شعار با محوریت مدرسه و خانواده برای دانش‌آموز تبیین می‌شود و حضور در انتخابات باید به عنوان یک اصل قرار گیرد.

علامتی با تاکید بر اینکه باید از فرصت انتخابات برای دانش‌آموزان جهت رشد و تربیت سیاسی استفاده شود، ادامه داد: امسال دانش‌آموزان باید دارای تربیت سیاسی و اقتصادی شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مازندران را در فعالیت‌های اتحادیه پیشتاز دانست و گفت: استان مازندران باید این مسیر را با استفاده از توانمندی پیشکسوتان و مسئولان فرهنگی بگذراند.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های مازندرانی‌ها در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آنقدر زیاد است که مکان استیجاری آن محدودیت محسوب نمی‌شود.

علامتی افزود: در حوزه سخت‌افزاری با آموزش و پرورش و استانداری وارد مذاکره شدیم تا مشکل استیجاری بودن اتحادیه انجمن‌های اسلامی مازندران حل شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مازندران با کمترین امکانات، فعالیت‌های فرهنگی خوبی را در سطح کشور ارائه داده است، گفت: این استان با ارائه فعالیت‌هایی در حوزه تفکرات شهید مطهری با عنوان اندیشه مطهر و کوثر و جنبش دانش‌آموزی توانسته است الگوی کشوری باشد و به ‌زودی به عنوان استان معین مطرح می‌شود.

انتهای پیام/86006/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول