اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم و با حضور مسئولان و فرهنگیان

150 فرهنگی مقطع ابتدایی و دانش‌آموزان برگزیده گچساران تجلیل شدند

به مناسبت پاسداشت هفته معلم از 150 فرهنگی در مقاطع ابتدایی پسرانه، دخترانه، پایه ششم ابتدایی و دانش‌آموزان برگزیده گچساران، در سالن وحدت این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

150 فرهنگی مقطع ابتدایی و دانش‌آموزان برگزیده گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران امروز به مناسبت هفته معلم و با حضور مسئولان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء دانش‌آموزان همایش تجلیل از 150 فرهنگی و دانش‌آموز برگزیده در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از 90 معلم در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه تجلیل شد و دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل پایه ششم نیز در پایه دخترانه و پسرانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از 46 دانش‌آموز برگزیده طرح جابر‌بن حیان و 16 دانش‌آموز مسابقه دبستان سعدی نیز از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران در این مراسم با تبریک به مناسبت روز زن و هفته معلم اظهار کرد: هنر معلمی از بهترین امتیازات جامعه بشری بوده و معلم با تعلیم و تربیت بشریت را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد.

یدالله مرادی با بیان این‌که تمام پیشرفت‌ها و کمالات انسان‌ها مدیون معلم است، افزود: تعلیم و تعلم از نعمت‌های خداوند است که نخست برای انبیاء و اولیا و سپس به دیگران ارزانی شده است.

وی با اشاره به روایات و احادیث مختلف ائمه اطهار در باره جایگاه و ارزش معلم گفت: احادیث و روایات زیادی در زمینه جایگاه و اهمیت معلم نقل شده است که این موضوع نشان‌گر اهمیت این هنر الهی است.

مرادی با اشاره از حدیثی از امام صادق (ع) عنوان داشت: امام صادق (ع) در زمینه جایگاه والای معلم فرموده است که‌ ‌تمامی جنبندگان روی زمین و ماهی‌های دریا و هر کوچک و بزرگ در زمین و آسمان خدا ، برای آموزگار خوب طلب آمرزش می‌کنند.

به گزارش فارس در این مراسم حجت‌الاسلام برادران، استاد دانشگاه و مدرس حوزه علمیه قم در زمینه جایگاه معلم به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/82014/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول