اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور خبر داد

راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمایی کشور

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور از آغاز فعالیت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سطح مدارس راهنمایی کشور از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در مدارس راهنمایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد علامتی ظهر امروز در جمع کارکنان ستادی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: ارتقای معرفت دینی و سیاسی و همچنین شکوفایی استعدادهای علمی و فرهنگی دانش آموزان از جمله رویکردهای این اتحادیه طی سه دهه فعالیت خود بوده‌ است.

وی افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همواره اولویت کاری این اتحادیه بوده و با تکیه بر نیروهای خدوم خویش در استان‌ها و توانمندی‌های گسترده دانش‌آموزان خلاق و مبتکر نقش مهمی را در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی در سطح مدارس کشور ایفا کرده‌ است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور تصریح کرد: هم‌اکنون نیز که شاهد فعالیت و ایفای نقش جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در بدنه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم با درنظر گرفتن اصول و اهداف تبیین شده اتحادیه به سوی ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان گام برمی‌داریم.

وی افزود: در همین راستا نیز در طول سال تحصیلی شاهد برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های علمی، معرفتی و تشکیلاتی، مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ادبی هستیم و هم‌اکنون بیش از 40درصد دانش‌آموزان کشور را تحت پوشش خود قرار داده‌ایم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی فقط در مدارس متوسطه صورت می‌گرفت طی برنامه‌ریزی به عمل آمده از ابتدای سال تحصیلی جدید مدارس راهنمایی کل کشور نیز از خدمات و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و معرفتی این اتحادیه بهره‌مند خواهند شد.

علامتی افزود: برای اجرای این مهم زیرساخت‌های توسعه‌ای در قالب مباحث آموزشی و سخت‌افزاری به صورت آزمایشی در 10 استان کشور طی دو سال اخیر فراهم شد و به فضل الهی این مهم از ابتدای سال تحصیلی 92 - 93 در همه استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح اجرای فعالیت‌های انجمن اسلامی در مدارس راهنمایی کردستان نیز با گستره 20 درصدی مدارس راهنمایی این استان از ابتدای سال تحصیلی جدید اجرایی خواهد شد و این اتحادیه با تمام توان برای تقویت فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی در کردستان تلاش خواهد کرد.

علامتی تصریح کرد: کردستان یکی از استان‌های فعال ما در حوزه برنامه‌های فرهنگی و کیفیت بخشی به فعالیت‌های مرتبط با حوزه دانش‌آموزان به شمار می‌آید و امیدواریم در سنوات آینده شاهد حضور پررنگ‌تر دانش‌آموزان این استان در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی مرتبط با حوزه فعالیت‌های آموزشی و تشکیلاتی انجمن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/79006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول