اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان:

عضویت بیش از 4 هزار دانش‌آموز کردستانی در انجمن‌های اسلامی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان از عضویت بیش از چهار هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه استان در این اتحادیه خبر داد.

عضویت بیش از 4 هزار دانش‌آموز کردستانی در انجمن‌های اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمید عذیری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد استانی انجمن‌های اسلامی کردستان با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور در سنندج اظهار کرد: این اتحادیه فعالیت خود را در کردستان از سال 78 به صورت رسمی آغاز کرده و تاکنون به ده‌ها هزار دانش‌آموز کردستانی خدمات علمی، آموزشی و معرفتی ارائه کرده ‌است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از چهار هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه کردستان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بوده و در بیش از 200 انجمن در سطح دبیرستان‌ها و هنرستان‌های کار دانش و فنی حرفه‌ای استان سازماندهی شده‌اند.

عذیری خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای فعالیت‌های دینی و توانمند ساختن دانش‌آموزان در حوزه‌های فرهنگی و معرفتی در کنار تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنان از جمله رسالت‌های این اتحادیه به شمار آمده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی اعلام کرد: این اتحادیه در ایام مختلف سال برنامه‌های متنوعی را در راستای کشف استعدادها و توانمندی‌های علمی، معرفتی و فرهنگی دانش‌آموزان اجرا کرده و با تمام توان برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به دانش‌آموزان استان تلاش خواهد کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس موافقت به عمل‌آمده و دستورالعمل ابلاغی از دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید شاهد فعالیت این اتحادیه در سطح مدارس راهنمایی استان نیز خواهیم بود.

عذیری افزود: در نخستین گام 20 درصد مدارس راهنمایی استان از خدمات و فعالیت‌های علمی، آموزشی و معرفتی این اتحادیه بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: بدون شک توجه به ارتقای فعالیت‌های دینی و ترویج مبانی هویت‌ساز اسلامی در بین نسل آینده‌ساز جامعه زمینه را برای توسعه و تعالی پایدار کشور در حوزه‌های مختلف فراهم خواهد کرد و در این راستا نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدایت دانش‌آموزان عضو و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و معرفتی در راستا توانمندسازی هرچه بیشتر جامعه دانش‌آموزی کشور قدم برخواهد داشت.

انتهای پیام/79006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول