اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفیل آموزش و پرورش بردخون:

هزینه دریافتی از اولیای دانش‎آموزان برای بیمه و کتاب است

کفیل آموزش و پرورش بردخون گفت: هزینه‌ای که هنگام نام‌نویسی از اولیای دانش‌آموزان دریافت می‎شود، فقط برای بیمه و کتاب است.

هزینه دریافتی از اولیای دانش‎آموزان برای بیمه و کتاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، بهرام حسینی پناه در جمع مردم بردخون اظهار داشت: ثبت‎نام دانش‎آموزان از 15 خرداد به مدت یک ماه در مدارس آغاز می‎شود و اولیا می‎توانند برای نام‎نویسی نوآموزان اول ابتدایی از اول خرداد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: والدین می‎توانند با حضور در پایگاه سنجش که برای اولین بار در منطقه مستقر شده است، اقدامات اولیه را برای نام‌نویسی دانش‎آموزان انجام دهند.

حسینی پناه با تاکید بر ضرورت حضور و ارتباط اولیا در مدارس یادآور شد: اگر همه پدران و مادران در کنار معلمان قرار گیرند و برای رفع نارسایی‎ها و کمبودها تلاش کنند، بی‎شک پله‎های ترقی به سرعت طی شده و جوانان منطقه به درجات عالی از تحصیلات نائل می‎شوند.

وی اضافه کرد: در منطقه ما استعدادهای فراوانی وجود دارد که اگر زمینه رشد آن فراهم شود، شاهد درخشش تک تک دانش‏آموزان حتی در بهترین مراکز علمی دنیا خواهیم بود.

وی با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جایگاه معلم در بالاترین درجه در جامعه قرار دارد و همه اقشار و گروه‎ها وامدار و مدیون تلاش معلمان دلسوز هستند که از این جهت فرهنگیان به معلم بودن خود افتخار می‎کنند.

کفیل آموزش و پرورش بردخون افزود: امروزه جامعه جهانی به درستی نقش و تأثیر معلم را در پیشبرد اهداف کلان درک کرده است و می‎کوشد با حمایت از این قشر، سطوح مدیریتی و رسیدن به علوم مختلف را تقویت کند.

حسینی پناه بیان کرد: در کشور ما نیز در سال‎های اخیر اقدامات خوبی برای توجه به معلم و ارزش‏گذاری به آنان انجام گرفته است و امیدواریم با توجه به سفارش و حمایت بسیار خوب مقام معظم رهبری و مسئولان نظام به ویژه مردم قدرشناس ایران اسلامی معلم به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/66007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول