اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر خبر داد

پرداخت 1،7 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر از پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 1،7 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر به منظور افزایش توان اقتصادی مددجویان این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از عمده اقدامات کمیته امداد در طول سال است، اضافه کرد: امدادگران با بررسی وضعیت مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آنها اقدام می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه خدمات این نهاد با در نظر گرفتن نیازهای خانواده‌ها ارائه می‌شود، تصریح کرد: این امر موجب توانمندسازی مددجویان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های کمیته امداد ارائه خدمات هدفمند به مددجویان و پرداخت کمک‌های موردی ویژه به آنهاست، اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و 727 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان پرداخت شد.

داودی با بیان اینکه این مبلغ به 438 مددجوی ابهری پرداخت شده است، اضافه کرد: اغلب این هزینه‌ها به منظور حل مشکلات درمانی و بیمارستانی مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان ابهری افزود: کمیته امداد در راستای ترویج ازدواج آسان اقدامات مختلفی را طی سال انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان یکی از راهکارهای این نهاد در زمینه ازدواج آسان است، ادامه داد: سال گذشته یک میلیارد و 114 میلیون و 783 هزار ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان ابهری پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغ کمک هزینه ازدواج به 176 نوعروس و تازه داماد مددجوی ابهری پرداخت شد.

داودی به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره‌های مختلف نحوه زندگی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج نحوه مدیریت اقتصادی زندگی به مددجویان آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه صحیح تربیت فرزند، نحوه ارتباط صحیح والدین با یکدیگر و ... از جمله موضوعاتی است که به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول