اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی فروردین‌ماه امسال صورت گرفت

کمک 180 میلیون ریالی مردم خیر زنجان به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی زنجان گفت: طی فروردین‌ماه امسال مردم خیر استان 180 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

کمک 180 میلیون ریالی مردم خیر زنجان به ایتام

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد بوده که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته و با استقبال خوبی از سوی مردم استان مواجه شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری 180 میلیون و 86 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام طی فروردین‌ماه سال‌جاری افزود: از این مبلغ 131 میلیون و 236 هزار ریال برای کمک به ایتام مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان اهدا و 13 حامی کفالت 15 یتیم مددجو را قبول کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به کمک 12 میلیون و 70 هزار ریالی حامیان به منظور کمک به ایتام ایجرودی طی فروردین‌ماه امسال افزود: در این مدت یک حامی، کفالت یک یتیم ایجرودی را متقبل شده است.

وی همچنین با اشاره به کمک 5 میلیون و 10 هزار ریالی حامیان به منظور حمایت از ایتام ابهری افزود: در این مدت دو حامی کفالت دو یتیم ابهری را قبول کردند.

حسنلو در ادامه به کمک 13 میلیون ریالی حامیان به منظور  کمک به ایتام ماهنشانی اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت پنج یتیم به چهار حامی واگذار شده است.

وی به کمک 2 میلیون و 200 هزار ریالی حامیان به منظور یاری ایتام خدابنده‌ای اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور به ایتام شهرستان خرم‌دره نیز 2 میلیون و 450 هزار ریال از سوی حامیان کمک شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به کمک 4 میلیون و 70 هزار ریالی مردم خیر به ایتام شهر زرین‌رود اشاره کرد و افزود: همچنین در مدت مذکور 6 میلیون و 250 هزار ریال به ایتام سلطانیه‌ای کمک شد.

وی به کمک 2 میلیون و 200 هزار ریالی حامیان نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در مدت مذکور از گرماب نیز یک میلیون و 600 هزار ریال به ایتام کمک شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول