اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

جلوگیری از اعزام هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای جدید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: امسال از اعزام هیئت‌های تجاری استان به کشورهای خارجی جدید جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از اعزام هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای جدید

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعزام و پذیرش هیئت‌های خارجی با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته از اعزام هیئت‌های تجاری استان زنجان به کشورهای هدف جدید جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیگیر برنامه‌های قبلی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط با کشورهای عراق، چین، تونس و ترکیه مورد نظر است، اضافه کرد: برقراری ارتباط با سایر کشورها سبب رونق تجارت و توسعه استان زنجان می‌شود.

جمیلی با تاکید بر اینکه توجه ویژه به بخش کشاورزی در اولویت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان قرار دارد، ادامه داد: امیدواریم ارتباط بخش خصوصی با بخش‌های دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیشتر و کاربردی‌تر شود.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای تولیدی و صادرکننده در استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستند، اضافه کرد: ایجاد چالش در بخش صادرات مشکلات زیادی را در استان ایجاد کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به اینکه حمایت و کمک به رشد صادراتی استان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، افزود: صنایع استان زنجان توانایی و ظرفیت خوبی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان زنجان طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی را در زمینه‌های مختلف اقتصادی داشته است، گفت: در سال‌جاری نیز برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول