اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

نمایشگاه گل و گیاه در زنجان برگزار می‌شود

شهردار زنجان از برنامه شهرداری زنجان برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این نمایشگاه به صورت ملی برگزار می‌شود.

نمایشگاه گل و گیاه در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه بعدازظهر امروز در جلسه فوق‌العاده علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تغییر هیئت رئیسه شورای شهر زنجان، از زحمات هیئت رئیسه قبلی تقدیر و برای هیئت رئیسه جدید آرزوی توفیق کرد.

وی با تبریک مناسبت‌های هفته از جمله روز مادر، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت.

شهردار زنجان به برگزاری مسابقات قرآنی رانندگان تاکسی سراسر کشور در دو رشته حفظ و قرآئت اشاره و تصریح کرد: این مسابقات طی دو روز گذشته در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن رانندگان تاکسی از سراسر کشور برای نخستین‌بار برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات با 70 نفر برگزار شد.

یگانه به تقدیر شش نفر از برترین‌های مسابقات قرآنی رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: داوری این مسابقات با حضور اساتید برجسته کشوری انجام شد.

وی از برنامه شهرداری زنجان برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این نمایشگاه به صورت ملی برگزار می‌شود.

شهردار زنجان از عقد قرارداد اولیه برای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان خبر داد و اضافه کرد: این قراردادها در حال ابلاغ است.

وی از فعالیت بیش از 10 اکیپ برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و افزود: از آغاز سال‌جاری تاکنون 8 هزار تن آسفالت تولید و در سطح شهر زنجان پخش شده است.

یگانه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال‌جاری 120 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان پخش می‌شود.

وی، گزارشی از مراحل اجرایی دو پروژه مهم شهر زنجان یعنی پل غیر همسطح سیدالشهدا و طرح سبزه‌میدان ارائه کرد.

شهردار زنجان، درصد پیشرفت پل غیر‌ همسطح سیدالشهدا را حدود 62 درصد اعلام کرد و گفت: شهرداری زنجان درصدد تملک مغازه‌های باقیمانده برای گشودن جبهه جدید عملیات اجرایی است.

وی از حل مشکل ملک باقیمانده در محور زینبیه شرقی خبر داد و تصریح کرد: اقدامات لازم برای تخلیه ملک در حال انجام است تا زیرسازی و عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان، فریدون اصفهانیان در این جلسه ضمن تبریک ایام هفته معلم، کارگر و مادر از همکاری کارکنان شهرداری زنجان برای پیشبرد امور طی یکسال ریاست خود بر شورا تقدیر کرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول