اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

استمرار موفقیت ورزش زنجان نیازمند اقدامات جهشی است

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان استمرار موفقیت‌های ورزش استان زنجان را نیازمند اقدامات جهشی دانست و گفت: مجمع خیران ورزشیار می‌تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه ورزش استان ایفا کند.

استمرار موفقیت ورزش زنجان نیازمند اقدامات جهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی شامگاه چهارشنبه در نخستین مجمع خیران ورزشیار استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ورود بخش خصوصی به ورزش اظهار داشت: ورود این بخش به ورزش موجب ایجاد شور و نشاط در ورزش استان زنجان می‌شود.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری بخش خصوصی در ورزش افزود: جلسات نخستین مجمع خیران ورزشیار برگزار و مجمع مورد نظر تشکیل شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به مشخص شدن هیئت موسس مجمع خیران ورزشیار استان زنجان تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، نخستین جلسه مجمع خیران ورزشیار استان زنجان تشکیل جلسه داده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات خاصی برای ارتقای جایگاه ورزش استان زنجان هزینه شده است، اضافه کرد: اقدامات قابل توجه انجام شده برای کمک به ورزش با حمایت مقام ارشد استان صورت گرفته است.

عباسی تاکید کرد: مسئولان استان اعتبار خاصی را برای ارتقای ورزش استان تزریق کرده‌اند که باید استمرار یابد.

وی استمرار موفقیت‌های ورزش استان زنجان را نیازمند اقدامات جهشی دانست و ادامه داد: مجمع خیران ورزشیار می‌تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه ورزش استان ایفا کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان افزود: اعضای هیئت مدیره و بازرسان مجمع خیران ورزشیار باید در نخستین جلسه تعیین شده و تقویم زمان تشکیل جلسات روشن شود.

در ادامه جلسه عضو شورای شهر زنجان با اشاره به سابقه تشکیل یک مجمع خیر برای حمایت از ورزش استان در گذشته گفت: متاسفانه آن مجمع نتوانست ادامه حیات دهد.

فریدون اصفهانیان با تاکید بر ضرورت پیگیری مصوبات جلسات مجمع خیران تشکیل شده، تصریح کرد: زنجان چیزی از استان‌های دیگر کم ندارد و باید از ورزش آن حمایت شود.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت‌های بالفعل استان زنجان را در ورزش به بالقوه تبدیل کرد.

در پایان جلسه 9 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و دو نفر برای بازرسی مجمع خیران ورزشیار استان زنجان کاندید شدند.

با رای‌گیری مخفی به عمل آمده، فریدون اصفهانیان، سیروس میانجی، سجاد نباتچیان، یوسف مرادلو، محسن جاویدان به ترتیب با 15، 13، 12، 12، و 11 رای به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

از میان دو کاندید بازرسی امین و زارع به ترتیب با 11 و هفت رای به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

در ضمن پناهی و خضری با 10 و هشت رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول