اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ شهرستان زنجان خبر داد

استفاده 2400 هنرمند زنجانی از خدمات بیمه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: 2 هزار و 400 هنرمند زنجانی تاکنون بیمه شدند.

استفاده 2400 هنرمند زنجانی از خدمات بیمه

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: هنرمندان استان زنجان در هر رشته فرهنگی و هنری که شرایط لازم را داشته باشند، بیمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه هنرمندان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه استفاده کنند، افزود: این هنرمندان پس از تکمیل مدارک لازم بیمه می‌شوند.

*بیمه موجب آرامش خاطر هنرمندان می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بیمه را تضمینی برای زندگی همه افراد جامعه دانست و گفت: بیمه موجب آرامش خاطر هنرمندان برای ادامه فعالیت‌های هنری و فرهنگی می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر بیمه درمانی هنرمندان می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند، یادآور شد: اقدامات لازم برای هنرمندان زنجانی برای استفاده از خدمات بیمه‌ای انجام می‌شود.

امیری با اشاره به فعالیت 10 انجمن فرهنگی و هنری در شهرستان زنجان تصریح کرد: سه انجمن ادبی، انجمن هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی، انجمن سینمای جوان و قرآن و نهج‌البلاغه در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را دانشگاهی برای هنرمندان اعلام کرد و گفت: همه هنرمندان فعالیت‌های خود را همواره از طریق این اداره یا مجموعه‌های وابسته به این اداره آغاز می‌کنند.

*آموزش اولویت فرهنگ و ارشاد شهرستان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان آموزش را از اولویت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری آموزش‌های لازم به هنرمندان ارائه می‌شود.

وی آموزش را پایه فعالیت‌های هنرمندان دانست و گفت: در صورت عدم توجه به آموزش، استعدادها و علایق هنرمندان به شکوفایی لازم نمی‌رسد.

*فرهنگسرای کوثر، ویژه بانوان

امیری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگسرای کوثر این فرهنگسرا را ویژه بانوان اعلام کرد و گفت: بانوان زنجانی می‌توانند در این فرهنگسرا به فعالیت‌های هنری و فرهنگی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اما این امکانات در حد انتظار نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اولویت برنامه‌های سال‌جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را آموزش عنوان کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌های مختلفی برای هنرمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول