اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

سرمایه‌های پراکنده زنجان برای ساخت خوابگاه هزینه شود

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: سرمایه‌های پراکنده در استان به سمت ساخت خوابگاه سوق داده شود.

سرمایه‌های پراکنده زنجان برای ساخت خوابگاه هزینه شود

زین‌العابدین صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوابگاه‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی استان قرائتخانه ندارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کتابخانه ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های این دانشگاه پراکنده بوده و در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر اینکه باید از احداث خوابگاه‌ها در استان به صورت اساسی حمایت شود، تصریح کرد: باید پروژه‌هایی با هدف ساخت خوابگاه و نگرش زندگی خوابگاهی در استان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان با مشکلاتی چون دلتنگی، نگرانی از شغل آینده، ازدواج و مشکل مالی مواجه هستند، ادامه داد: آنها امروز از گرانی‌ها و مشکلات موجود در زمینه اقتصاد رنج می‌برند.

صفوی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در تامین غذای دانشجویان با مشکلاتی مواجه است، خاطرنشان کرد: سعی شده است که کیفیت غذا و خدماتی که به دانشجویان داده می‌شود، دچار مشکل نگردد.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات مالی در خانواده‌‌های برخی از دانشجویان از دیگر دغدغه‌های آنها محسوب می‌شود، یادآور شد: در مجموع بسیاری از مشکلات دانشجویان در دانشگاه‌ها ایجاد نمی‌شود.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در بدو ورود دانشجویان کارگاه‌هایی برای آنها برگزار می‌شود، گفت: ویژگی‌های دوره دانشجویی در این کارگاه‌ها بیان می‌گردد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول